Xnews zegt geen host te vinden?

Pagina: 1
Acties:

• Fok83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-03 23:44
Ik heb net Xnews gdload en ik heb hier op GoT gelezen dat het niet erg gebruikersvriendelijk is. Dat klopt inderdaad :/

Na de installatie heb ik een server profile aangemaakt en dat zou volgens mij moeten werken. Maar Xnews begint (ook als ik andere binaries instel) te zeuren dat het de host niet kan vinden *11001 Host not found while looking up alt.binaries*. Terwijl Oulook vrolijk nieuwe berichten kan dloaden van de newsserver, dus de server werkt. Weet iemand wat ik fout doe of wat dit kan zijn en zijn er nog dingen wat ik moet weten al newbie gebruiker an Xnews?

Alvast bedankt voor een reactie :)

Shit, een heel erg verkeerd forum |:( kan ik dat niet wijzigen?

[ Voor 6% gewijzigd door Fok83 op 28-07-2003 11:56 . Reden: Vergissing in forum!!! ]

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Configuratie van programma's is niet echt programmeren met C++ te noemen he ;)
Als je programma experts nodig hebt, verwijs ik je door naar SA :)

• Fok83
Glimi schreef op 28 juli 2003 @ 11:55:
Configuratie van programma's is niet echt programmeren met C++ te noemen he ;)
Als je programma experts nodig hebt, verwijs ik je door naar SA :)
I know, stomme fout van mij die ik niet meer kan terugdraaien. Hoop dat een moderator gauw even langs komt :D

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 21:54
je moet wel de newsserver instellen om naar te connecten en niet de nieuwsgroepen zelf, dat is wat ik begrijp als ik je verhaal lees.

• Fok83
salvador4 schreef op 28 July 2003 @ 12:01:
je moet wel de newsserver instellen om naar te connecten en niet de nieuwsgroepen zelf, dat is wat ik begrijp als ik je verhaal lees.
Och ja, tweede domme fout vandaag. Zie je wat slecht lezen voor onnodige problemen geeft |:(

Bedankt voor je reactie, heb nu de server ingesteld en kan de lijst met groepen dloaden :)