Toon posts:

[Graphics] Mooie vormen in layout

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet een programma (of meerdere) waarmee ik mooie vormen kan maken op mijn webpagina (je kent ze wel, die websites die helemaal uit veel tabellen zijn opgebouwd met allemaal stukjes layout). Zoiets zoek ik..
En dan bedoel ik een programma waarmee je makkelijk uitgebreide dingen kan maken, niet zoiets als op MSN.nl, een paar vakken met rondingen, maar echte mooie 3d vormen zoals bijvoorbeeld het bovengedeelte van MastaX.com.

Meer hoef ik niet te weten, die tabellen ed. lukken wel.. :)

Hoort dit hier in Webdesign & Graphics thuis?

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

Zul je toch echt moeten Photoshoppen.. Het blijft toch echt tijdrovend grafisch werk en eigenlijk maakt het niet eens zoveel uit welk pakket je gebruikt.

Je moet misschien van het idee afkomen dat er pakketten zijn die dit kant en klaar uitspugen..

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
Natuurlijk weet ik dat dit geen eenvoudig en snel werkje is, maar ik heb wel eens van die programma's gezien waarmee je redelijk eenvoudig vormen, kleuren en alles wat je wilt kunt toevoegen....

• dominic

dominic

will code for food

Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 11:03:
Natuurlijk weet ik dat dit geen eenvoudig en snel werkje is, maar ik heb wel eens van die programma's gezien waarmee je redelijk eenvoudig vormen, kleuren en alles wat je wilt kunt toevoegen....
Tjah probeer eens wat met Photoshop lijkt me.. Fractail Painter is ook wel een leuke..

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 00:48

Brazza

Byte me!

Je bedoelt gewoon die tabbladen? Zal vast wel iets Open Source voor te krijgen zijn.

• dominic

dominic

will code for food

Brazza schreef op 28 juli 2003 @ 11:04:
Je bedoelt gewoon die tabbladen? Zal vast wel iets Open Source voor te krijgen zijn.
Nee dat bedoelt hij niet volgens mij :D

Verwijderd

Topicstarter
Fractail Painter, even onthouden, ik zal zo kijken.... eerst ga ik even met de router aan de gang want die heeft een b'tje kuren... :(

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 00:48

Brazza

Byte me!

dominic schreef op 28 July 2003 @ 11:05:
[...]

Nee dat bedoelt hij niet volgens mij :D
Mhh ik keek bij msn.nl en zag daar 'mooie ronde tabbladen'. :*)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, en dat bedoel ik juist niet... ;)

Niet alleen maar mooie ronde vlakken zoals bij msn.nl (toevallig tabbladen :) ), maar echte 3d vormen.. Die router is niet gelukt, dus ik ga nu eerst de router weer ff upgraden en daarna ga ik ff dat progje testen...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Teken wat moois in Photoshop of elk ander grafisch pakket, knip het in stukken en verwerk het in je HTML.
Verder is dit forum niet bedoelt voor off-topic geneuzel

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.