hoofd_telefoon die klein is op te bergen

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TheGrimReaper
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

TheGrimReaper

zeg maar gewoon Tom :)

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een hoofdtelefoon voor aan mijn mp3 speler / diskman. Voor thuis bij mijn stereo en pc heb ik een sennheiser en die bevalt heel goed, maar is te groot om mee te nemen. Weten jullie nog goede die een beetje compacter zijn ?

thnx.

= TheGrimReaper op tweakers

Verwijderd

Had je vroeger een gameboy ??? :)

Verwijderd

Ja je hebt ook van die in-ear pluggies van Sennheiser... het duurste model uit die serie kost geloof ik een gulden of 60 en daarvoor heb je gewoon heel goede oortjes :D

• TheGrimReaper
  • Niet online

TheGrimReaper

Topicstarter
Op woensdag 29 november 2000 01:37 schreef Apoc2 het volgende:
Had je vroeger een gameboy ??? :)
:?
Op woensdag 29 november 2000 16:07 schreef nare man het volgende:
Ja je hebt ook van die in-ear pluggies van Sennheiser... het duurste model uit die serie kost geloof ik een gulden of 60 en daarvoor heb je gewoon heel goede oortjes :D
hmm ja ik vind de in-ear dingen van sony die ik nu heb dus nogal matig. Er moeten toch wel goede zijn die je "op kan vouwen"

Heb deze van koss gevonden www.koss.com/koss/kossweb.nsf/HomeCatalog (stonden in de c't bij een mp3 speler) en dan bij de portable stereophones de portapro. Hij is opklabbaar (ook al heb ik geen idee hoe).

Alleen weet ik niet of het wel goed gaat komen met die 60 ohms. Kan mijn mp3speler wel genoeg leveren om nog een beetje lekker geluid er uit te krijgen ?

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:21

JT

VETAK y0

TGGoos : bij een gameboy zaten oordopjes geleverd van 5 cent waarde

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Op woensdag 29 november 2000 16:07 schreef nare man het volgende:
De MX serie is dat volgensmij, daarvan heb ik er een van de oude serie, MX-6 heet die dacht ik en ik krijg ze maar niet kapot (en dat zegt HEEL wat over de duurzaamheid :)).

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

picobyte

MhIHIHI!

Kijk gewoon eens bij wat audio zaken.
En let dan vooral op mechanische sterkte! Zo'n ding gaat overal mee naartoe en moet dus vooral stevig zijn daarmee laat je al 90% afvallen, verder is het dan gewoon een kwestie van luisteren.
Voor 'gevoelszaken' als deze moet je toch echt fysiek contact maken ;-)

Powered bij meergranenbrood.

• TheGrimReaper
  • Niet online

TheGrimReaper

Topicstarter
Op woensdag 29 november 2000 21:01 schreef picobyte het volgende:
Kijk gewoon eens bij wat audio zaken.
En let dan vooral op mechanische sterkte! Zo'n ding gaat overal mee naartoe en moet dus vooral stevig zijn daarmee laat je al 90% afvallen, verder is het dan gewoon een kwestie van luisteren.
Voor 'gevoelszaken' als deze moet je toch echt fysiek contact maken ;-)
Ja ik weet dat je audio spul gewoon moet proberen en leker ff luisteren, maar ja dan moet ik wel eerst vinden wat ik zoek.

Het probleem is dat ik nergens kan vinden wat ik zoek. Opzich roelt die sennheiser maar als ik die p wil bergen (ragzak / jas) dan gaat dat vrij lastig en ben ik veel te bang dat ie er aan gaat.
Als ie nou inklabbaar was zodat ie het zou overleven in mijn rag zak zou het prima zijn. Alleen kan ik nergens van dat soort hoodtelefoons vinden. Op die koss na dan maar ja dan moet ik vrees ik moeilijk doen met bestellen en kan ik hem niet eerst ff testen, want ik weet geen zaak in Groningen waar ze die verkopen.

Dus weet iemand er een die er op lijkt, of een ander die aan mijn eisen voldoet ??????

(hoop dat het nu toch duidelijk is :9)

Pagina: 1