Toon posts:

E-mail formulier in outlook maken

Pagina: 1
Acties:
  • 1.234 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje.
Ik heb een formulier gemaakt d.m.v. webwerkset in Outlook.
Dit gaat tevens helemaal goed.

Nu is het probleem dat ik de verzend knop niet goed kan laten functioneren.
Het is de bedoeling dat ze de e-mail lezen, invullen en d.m.v. verzendknop naar mij het ingevulde formulier sturen.

Kan iemand mij hierbij helpen? 8)7

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

1. Wat gaat er niet
2. Wat is (tot nu toe) de code die je hebt gebruikt
3. Waarom gebruik je geen verzend-knop in je formulier zelf?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:02

crisp

Devver

Pixelated

En wat als mensen hun email client zo hebben ingericht dat ze alleen plain text kunnen lezen?
Uiteraard is het versturen van formulieren via een email client een potentieel security risk; persoonlijk zou ik gewoon een linkje opnemen naar een site waar het formulier staat...

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg de verzend knop niet aan het werk.
Als ik de functie mailto: gebruik krijgen de mensen waar ik naar stuur een nieuw e-mail bericht, en dit zonder het ingevulde formulier.

Als iemand suggesties heeft laat het horen.

_/-\o_

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 09:28:
Ik krijg de verzend knop niet aan het werk.
Als ik de functie mailto: gebruik krijgen de mensen waar ik naar stuur een nieuw e-mail bericht, en dit zonder het ingevulde formulier.

Als iemand suggesties heeft laat het horen.

_/-\o_
The Mythical Mailto

Oftewel: weet je wel wat mailto: precies doet in een form, en bovenal waarom het meestal niet werkt? Laat je formulier iig naar een serverside script posten; dan weet je zeker dat het werkt en het resultaat zo is als bedoelt.

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Sorry maar ben niet bekend in html laat staan java e.d.

Je kunt met de functie webwerkset in Outlook een formulier maken met aanvinkvakjes enz.
Ook staat hier een verzendknop bij, wat moet ik invullen bij eigenschappen\action?
Zodat het formulier naar mij wordt gestuurd.

Alvast hartelijk dank...

• Preatorium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-07 18:25
Bij de eigenschap action moet je (denk ik, ben ook niet bekend met de webwerkset van Outlook) een pagina opgeven waar hij door verzonden wordt. Voor het versturen van een e-mail via internet heb je twee functies nodig, een zoals je die nu gemaakt hebt en een pagina die het verstuurd > de eigenschap action. Wellicht heeft Microsoft hier ook een standaard voor?

Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 10:01:
Sorry maar ben niet bekend in html laat staan java e.d.

Je kunt met de functie webwerkset in Outlook een formulier maken met aanvinkvakjes enz.
Ook staat hier een verzendknop bij, wat moet ik invullen bij eigenschappen\action?
Zodat het formulier naar mij wordt gestuurd.

Alvast hartelijk dank...
Daar vul je het webadres in van een online formmailer. Wellicht stelt je provider er een beschikbaar, en anders moet je even zoeken naar een gratis formmailer ( http://www.thalasson.com bijvoorbeeld).
Basic stuff eigenlijk...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.