Toon posts:

Casema handtekeningen internet aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgende week komt een monteur internet aansluiten. Nu heb ik het probleem dat de tv-kabel op naam staat van een persoon die al twee jaar hier niet meer woont. Een soort studentenhuis situatie. Als de monteur de boel aansluit heeft hij van mij een handtekening nodig en van de persoon op wiens naam de kabel staat. Het probleem is dat de persoon geemigreerd is en dat ik de aansluiting niet op tijd op mijn naam kan overzetten.

Nu is mijn vraag: Vraagt de monteur om legitimatie bij het tekenen van het formulier? Wie heeft hier ervaring mee?

Verwijderd

Volgens mij moet hij er officieel om vragen. Maar wat dan nog, denk je echt dat hij weg gaat als je zegt dat je huisgenoot in kwestie op vakantie is en dat jij zijn honeurs waarneemt.

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
Bij mij is de monteur ook langsgeweest. Hij was dan wel niet van casema, maar van kpn. Hij vroeg in elk geval niet naar legitimatie. Ik was trouwens geeneens aanwezig (het werd op mijn naam gedaan), maar mn broer tekenden voor me.

System Specs

Verwijderd

Topicstarter
Dat weet ik dus niet en omdat een hoop mensen ooit een aansluiting bij casema hebben genomen vraag ik het hier even. Ik kan me voorstellen dat je een getekende machtiging moet hebben van de kabelabbonee.

edit: reactie op herculus

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 09:28 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juli 2003 @ 09:25:
Dat weet ik dus niet en omdat een hoop mensen ooit een aansluiting bij casema hebben genomen vraag ik het hier even. Ik kan me voorstellen dat je een getekende machtiging moet hebben van de kabelabbonee.

edit: reactie op herculus
Als je op zeker wilt gaan kan je ook nog Casema mailen (het liefst zonder de adresgegevens, je wilt geen slapende honden wakker maken) en hen vragen of de aansluiting een probleem is als je huisgenoot op vakantie is.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:02

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Er moet gewoon iemand tekenen. Toen ik Casema kreeg, was ik zelf niet thuis maar mijn (inmiddels ex-) vriendin wel. Zij heeft getekend, niks aan het handje. Terwijl ze zelf helemaal geen bevoegdheid had om dat te doen. Geen enkel probleem mee gehad. Het gaat er gewoon om dat er iemand tekent voor de ontvangst van het zooitje; wie dat doet zal de monteur verder een zorg zijn imho.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 14:50
gewoon tekenen en verders boeiend het moet geen probleem zijn zo moeilijk zijn ze normaal niet
Pagina: 1