Toon posts:

extra pagina meeprinten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
goodday arragon_jaap hier,

gezocht op: eprogrammeur.nl, gathering.tweakers.net, hotscripts.com

ik heb een formulier als je die invult en op uitprinten klikt opent er een nieuw scherm. zo gauw dat scherm opent krijg je een melding wilt u deze pagina gelijk printen?? (JA of ANNULEREN) als je op JA klikt dat print hij netjes het formulier uit maar nu wil ik dat hij het formulier uitprint en daarachteraan nog een extra pagina afdrukt met kledingvoorschriften!!!! voorbeeld www.vidastudios.nl (aanmelden, tapdansen of een andere!!!)

weet iemand hoe ik dit kan doen??

bedankt,

ps dit is het niet
<link rel="alternate" media="print" href="inschrijfextra8les.doc">

want nu print hij alleen inschrijfextra8les.doc uit en niet het formulier!!!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je zal, volgens mij, toch echt een nieuwe pagina moeten openen (bijvoorbeeld resultaat van je form ;)) met daarbij die extra pagina.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:56

crisp

Devver

Pixelated

Met css kan je voor printen een alternatieve style opgeven; dat kan bijvoorbeeld een visibility: visible zijn voor een div die op het scherm hidden is :)

Alternatief kan zijn gebruik maken van de onbeforeprint en onafterprint events :)

[ Voor 22% gewijzigd door crisp op 28-07-2003 09:27 ]

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
aha oke. Dan ga ik voor de oplossing van crisp (sorry BtM909) Dus wat jij me aanraadt crisp is het gewoon in een hidden div te zetten en dan via de stylesheet uit te laten printen? ik ga effe proberen thnxs als het niet lukt horen jullie het wel :D groeten

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ga je nou je formulier direct uitprinten?

Wat als je length van je textvelden groter is dan je size? Dan mis je informatie die je ook bij het uitprinten niet volledig zichtbaar zijn?

btw: je ondertitel vernaggelt de layout

[ Voor 13% gewijzigd door BtM909 op 28-07-2003 10:11 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:56

crisp

Devver

Pixelated

ter info: http://www.w3schools.com/css/css_mediatypes.asp

ook in een link naar een extern stylesheet kan je een media property opgeven.

Intentionally left blank

Pagina: 1