Voor mijn werk ben ik bezig een mb te schrijven. Dit mb moet op een vidiwall komen. Deze vidiwall wordt aangestuurd door een unix doos.
ik heb nu een pagina geschreven die keurig op mijn windows bak om de 30 seconden refreshed
zie dit topic
[rml][ JS] Refresh in Netscape werkt niet[/rml]
Echter op de vidiwall wordt er niet gerefreshed. Uiteraard draait hier netscape 4.0.6 btw. Het meest vreemde vind ik nog wel dat als ik de display naar mijn windows machine zet waar exceed op draait de refresh prima loopt. Zou het kunnen dat er iets in de Xauthority moet worden aangepast om dit wel te laten werken. Overigens de webserver waar het geheel op draait is weer een andere machine (NT)
voor de mensen die afvragen waarom dit hier staat
[rml][ WG] Nieuw of move laten staan?[/rml]
code:
1
| SunOS eos224 5.5.1 Generic_103641-27 i86pc i386 i86pc |
ik heb nu een pagina geschreven die keurig op mijn windows bak om de 30 seconden refreshed
zie dit topic
[rml][ JS] Refresh in Netscape werkt niet[/rml]
Echter op de vidiwall wordt er niet gerefreshed. Uiteraard draait hier netscape 4.0.6 btw. Het meest vreemde vind ik nog wel dat als ik de display naar mijn windows machine zet waar exceed op draait de refresh prima loopt. Zou het kunnen dat er iets in de Xauthority moet worden aangepast om dit wel te laten werken. Overigens de webserver waar het geheel op draait is weer een andere machine (NT)
voor de mensen die afvragen waarom dit hier staat
[rml][ WG] Nieuw of move laten staan?[/rml]