Toon posts:

[compaq insight manager] inlog probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We hebben op de server waar we compaq insight manager hebben draaien, het administrator account gedisabled en een nieuw account aangemaakt met administrator rechten.

Compaq insight manager is onder het account administrator geinstalleerd.
de inlognaam was ook administrator met bijbehorend paswoord, sinds we dit account hebben gedisabled kunnen we niet meer inloggen op insight manager....

hoe kan dit? insight manager heeft toch een eigen 'database' waar de paswoorden enzo worden opgeslagen, weet iemand een 'default' inlognaam ofzo?

of moeten we insight manager toch helemaal opnieuw gaan installeren?

hoop het snel te horen!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

En als je nu het admin login weer enabled en dan kijkt of insight manager het weer doet ?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Topicstarter
daar ligt het helaas niet aan, het lijkt net alsof iemand het wachtwoord van de administrator onder insight manager heeft gewijzigd.

• ReLight
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 21:32

ReLight

echo("What Now ? !")

ALs ik het me goed herinner moest je de insight manager onder een bepaalde User geinstalleerd worden. :Administrator. Daar draaien de services op.
Als je die hebt uitgezet, zullen bepaalde services niet meer werken ? (Logboek gekeken?)

Is dat wat ?

--
Ps: Dat spul (als het nwe server is) komt met 1 jaar support. Je kan ook HP bellen, ik ben wel benieuwd

[ Voor 19% gewijzigd door ReLight op 28-07-2003 08:52 . Reden: add PS> ]

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het zometeen eens precies na gaan kijken..

ik zal jullie op de hoogte houden.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 09:03 ]

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-08 18:30

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Insight Manager heeft een eigen database met gebruikers. De services draaien onder het local system account. Disablen van het administrator account heeft dus geen invloed (zou niet moeten eigenlijk op de werking van CIM).

De wachtwoorden van CIM zijn opgeslagen in de file "CPQHMMD.ACL" Die te vinden is in "c:\compaq\wbem". Kijk eens of deze file corrupt is en of je deze kunt restoren van tape.

Als oplossing kun je ook het compaq support pack opnieuw installeren....

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Verwijderd

Topicstarter
ik heb in die file helemaal geen wachtwoorden staan!

alleen maar:

Compaq-wbem-aclfile 1.1

anonymous anonymous
login in progress... login in progress...
administrator administrator
operator operator
user user

en helemaal achteraan ieder regel wat cijfers en letters, maar deze zijn ook niet de wachtwoorden....

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-08 18:30

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Die file is ook niet leesbaar. Deze is ge-encrypted... Wat je moet doen is vanaf een werkende server met insight manager deze file kopieren en over de corrupte file heen kopieren (als deze al corrupt is).

BTW. Welke versie van SmartStart gebruik je eigenlijk en waarom update je hem niet met het support pack van een nieuwere. Punt 1: het werkt weer. Punt2: je draait op een nieuwere versie met wat minder bugs..

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
Compaq Insigt manager 7 gebruikt hetzelfde wachtwoord als de windows 2000 administrator.

In iedergeval wel bij mij. :-)
Pagina: 1