Toon posts:

Software voor de handspring

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
eeyz

ik zoek wat softe waren voor mijn handspring visor..... Kan iemand mij vertellen waar ik die kan vinden ....

grtzzz }:O

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Search??
Faq?

Ook zeker verstandig om op de vroege maandag morgen eventjes de Faq door te nemen.

Verwijderd

Topicstarter
Why ???

• DeX

DeX

uit de FaQ:
Probeer het eerst zelf op te lossen. (Google, handleidingen en een gezond verstand zijn goede hulpmiddelen.)
Gebruik de search en lees de forum-FAQ's voordat je een topic opent.
Plaats je topic in het juiste forum.
Gebruik een duidelijke topictitel en geef goed aan wat er aan de hand is en wat je zelf al geprobeerd hebt of nog wil gaan proberen.
Haal topics niet onnodig omhoog in de topiclist.
Plaats geen onzinnige replies.
Wees te allen tijde behulpzaam en toon respect voor anderen en het forum.
Suc6 :)

Verwijderd

Topicstarter
Oki maaar ik d8 zoiets van hier zijn wel meerdere mensen die er wat van weten ......

• DeX

DeX

Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 07:59:
Oki maaar ik d8 zoiets van hier zijn wel meerdere mensen die er wat van weten ......
Wie weet wel. Maar dan kun je beter een leuke/uitgebreide topic beginnen over de handspring. Mischien aanduiden welke software je zoekt, en welke je ervaring mee hebt. Kennis delen is kennis krijgen.
Je hebt nou een zoekvraag gesteld die je aan de eerste de beste searchengine ook kan stellen. Helaas is de forum daarvoor niet gemaakt. Wel zijn we er om je ervaringe aan te horen en onze ervaringen delen. Dat daar wat handige links bij komen is zeker niet uitgesloten. ;)

Ik heb trouwens geen handspring visor. Ik weet niet eens wat ik me daarbij moet voorstellen. Mischien wat specificaties en interessante details toevoegen in je topic.

Ik hoop dat je vind wat je zoekt.

Toevoeging:
Een handspring is dus een PDA.
Mischien heb je wat aan het volgende topic, waar je info kan krijgen en info kan delen:

[rml][ PocketPC] Onmisbare Freeware / Free-to-try / Trial software[/rml]

[ Voor 11% gewijzigd door DeX op 28-07-2003 08:07 ]

• palmpaul
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-01 09:59
De Handspring Visor heeft PalmOS, en geen PPC. Als je software zoekt kun je beter op de site van de Palmclub terecht. Een goede start is de TopX. Uitgebreide (US-) softwareportals zijn Palmgear. Handango en pdaGreen.

-always ill, but highly intelligent

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:35

Boss

+1 Overgewaardeerd

En voor je andere vragen kan je ook op Palmclub.nl kijken.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

nu het duidelijk is dat je eerst moet zoeken. kan deze dicht

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.