Mijn lieftallige vriendin zit eraan te denken om van haar PC-pive project een laptop te kopen zodat ze beneden rustig wat kan mailen/surfen/tekstverwerken terwijl ik boven druk bezig ben met waar computers en Internet voor ontwikkeld zijn: gamen en downloaden 
Nee, maar serieus: het zo inderdaad handiger zijn als er beneden een ook makkelijke manier is om (al dan niet draadloos) te internetten/computeren. Nu heb ik haar ook een beetje warm gekregen voor de veel mooiere (en voor mijzelf ook veel bruikbaardere
) mini-pc's a la Shuttle en Qbic etc. Het belangrijkste nadeel van deze constructie zou echter zijn de beperktere mobiliteit in huis. Je zit namelijk vast aan de plek waar de monitor staat/hangt. (Of je moet telkens de kabels gaan verleggen).
Een draadloze TFT zou daarom een oplossing zijn, maar na wat Googlen en GOTten heb een flauw vermoeden dat zoiets niet echt bestaat. Of toch wel??? En hebben meer mensen met dit dilemma te maken gehad en hoe hebben jullie dat aangepakt?
Nee, maar serieus: het zo inderdaad handiger zijn als er beneden een ook makkelijke manier is om (al dan niet draadloos) te internetten/computeren. Nu heb ik haar ook een beetje warm gekregen voor de veel mooiere (en voor mijzelf ook veel bruikbaardere
Een draadloze TFT zou daarom een oplossing zijn, maar na wat Googlen en GOTten heb een flauw vermoeden dat zoiets niet echt bestaat. Of toch wel??? En hebben meer mensen met dit dilemma te maken gehad en hoe hebben jullie dat aangepakt?