Toon posts:

game park 32 [all-in-one game/divx/mp3 PDA]

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Er loopt een inkoop actie via laupro voor deze dingetjes, maar wie kan er mij meer over vertellen? is het een gewone pda met meer kracht, en ondersteunt ie gps (zoiets zie ik op een pic kGPS)?

Het is een handheld gamesysteem dat mp3 en divx kan afspelen en zowat alle 2d games (snes,nes,sega gamegear, sega 16 bit,gba,gb,atari,turbografx 16,arcade,...) die ooit gemaakt zijn en een paar eenvoudige 3d games.
Voor een uitgebreide review omtrent dit apparaat kan ik u doorverwijzen naar: http://www.gbax.com/gp32review.html .

ik heb wel interresse, of denken jullie beter een gewone pda aanschaffen voor wat games, tekstdingen lezen, fotootjes openen, e-mailen, eventueel navigatie/routeplanner.

iemand nog verdere specs

[ Voor 20% gewijzigd door kmf op 28-07-2003 02:31 . Reden: link naar IA weggehaald. Voor interesse kan naar de TS gemaild worden. Tevens verkeerd forum dus schop naar SP ]

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

oh nee. wacht. er zijn toch genoeg topics over GP32 te vinden. Deze mag dus weg wegens dubbeltopic

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Dit topic is gesloten.