Vreemd?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Waarom staat deze reactie van mij op +1 (en deze), terwijl de postings waarop ik reageer (deze en deze) op +2 staan?

Die twee kloppen gewoon niet, vooral de laatste slaat nergens op.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
En kan iemand ook ff naar deze kijken? Ik sta op 1 terwijl deze op drie staat. Niet correct omdat hij misschien wel gelijk heeft maar geen een bron vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=818769

mag dit zomaar??
beetje info geven over hoe het kraken / weizigen van de stemmen in zijn gang kan gaan?

Verder flink zitten schaven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
De kans dat iemand die deze post leest ook daadwerkelijk de kans krijgt aan een stemmachine te knoeien lijkt me nihil. Het gaat trouwens niet eens over Nederlandse machines. Al met al lijkt het me zo erg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:58

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op 28 juli 2003 @ 00:36:
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=818769

mag dit zomaar??
beetje info geven over hoe het kraken / weizigen van de stemmen in zijn gang kan gaan?
de exploit-mogelijkheid die in dat artikel beschreven wordt is al gefixed, tevens is de exploit an sich helemaal niet het feit wat de nieuwswaarde bepaald ervoor:
belangrijker is dat dit artikel aantoont dat de achterliggende organisatie (Diebold Election Systems) werkelijk weinig begrip heeft van beveiligings-methode van hun data, en een geschiedenis hebben van slordige omgang met hun gegevens (laten rondslingeren van gegevens op internet, openzetten van ftp-servers etc.)

het wagenwijde gat is nu wel gedicht, echter er is zeer veel reden om aan te nemen dat soortgelijke gaten blijven bestaan (aangezien ze hun eigen fouten bagatelliseren), dat er geen controle is over wie toegang heeft tot de data en alle personen hebben de mogelijkheid deze te vervalsen.

Ik vind die post een enorm goed onderbouwing van het argument dat de veiligheid van stem-software ver achterblijft en bij toepassing grote mogelijkheid openlaat voor fraude:
het betreft juist het bedrijf waarop Bill Thompson zijn stelling baseerde.
Diebold lijkt werkelijk weinig gelegen aan beveiliging (zie hun eigen argument dat het systeem 'toch wel gecontroleerd gaat worden dmv controle-personen', alsof dat een goede beveiliging overbodig zou maken)

ik heb een +1 interesant gegeven, en vind dat die post rustig op +3 thuis zou kunnen horen, dit is in ieder geval puur on-topic

[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 28-07-2003 09:03 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preatorium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 15:38
Gewoon personen die domweg punten uitdelen. Je krijgt elke dag wat punten om te strooien, waardoor punten vaak nergens opslaan. Zou eigenlijk alleen door mods moeten gebeuren o.i.d.

Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Normaal klaag ik niet twee keer, maar dat deze nog steeds op +2 staat kan IMO niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Nogmaals een duwtje naar beneden dan maar.
Pagina: 1