Toon posts:

LAN-Party (klein)

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of ik op de juiste plek ben, maar tussen de gamers zit je altijd goed lijkt me
Op 13, 14 en 15 augustus organiseer ik een LAN-Party in Rotterdam

Het is de bedoeling dat er totaal zo'n 8 mensen komen, waarvan ik er al 4 heb. Nu leek het mij wel leuk om een aantal mensen van buitenaf uit te nodigen. Ik ben op zoek naar 4 mensen tussen de 18 en 23 jaar, die houden van gamen en lol maken

Op vrijdagavond 15 aug hebben we onderling een feestje om de party af te sluiten.

Iedereen legt ongeveer zo'n 50 euro neer voor eten en drinken en andere kosten.

Er is een internet connectie aanwezig en een een 10/100 switch.

De spellen die gespeeld zullen worden zijn: Unreal Tournament 2003, Warcraft 3 The Frozen Throne, Medal Of Honor Allied Assault Spearhead, Quake en diverse andere spellen. Ook kan je uiteraard je eigen spellen meenemen.

Voor verder info kan je mailen naar Alegron@chello.nl of natuurlijk gewoon replyen.

Het lijkt erop dat 50 euro p.p. veel is maar daar zit eten, drinken, alcohol ed bij inbegrepen.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik weet het niet zeker, maar heb je toestemming gevraagd aan een Spielerij modje om dit topic te openen :?
Hoe zit het nou met topics over LAN parties?

In principe mag je gewoon een topic openen over een LAN party die er aan zit te komen, er zijn echter twee dingen waar je op moet letten. Ten eerste hebben we liever geen topics over grote commerciële LAN's, en ten tweede is het de bedoeling dat je even van te voren aan een moderator vraagt of je er een topic mag openen. Gebruik in ieder geval eerst de search, om te kijken of er niet al een topic over is. (hoeft niet per sé een topic in Spielerij te staan, kan ook in een ander subforum als SG of HK)
Meld het in je startpost als je toestemming hebt van een moderator, en van wie!

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
Shit man ik moet zeggen dat dit mijn eerste post op tweakers is :P Ik heb gezocht naar LAN-Party's en zag dat dit de ruimte was waar mensen hun LAN's vermeldden, dus deed ik dat ook :(

Mijn excuses aan de moderators.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juli 2003 @ 00:01:
Shit man ik moet zeggen dat dit mijn eerste post op tweakers is :P Ik heb gezocht naar LAN-Party's en zag dat dit de ruimte was waar mensen hun LAN's vermeldden, dus deed ik dat ook :(

Mijn excuses aan de moderators.
huh, waarom moet je daar nou weer toestemming voor vragen??? :/

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 00:20:
[...]

Als je de FAQ leest van SGD, dan weet je waarom :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 00:20:
[...]

Om spamtaferelen te voorkomen heb je toestemming van een moderator nodig om een topic over een LAN-party te mogen openen.

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Ik zou het een beetje flauw vinden om dit te sluiten :)

Jammer genoeg kan ik niet, moet werken ofzo :P
Maar ik denk ook eerlijk gezegt niet dat er veel mensen zullen komen.

nikszolekkeralss.exe

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-12-2025

Arfman

Drome!

Euh .. nee dank je inderdaad ;). Een LAN party van 8 man, waarvan je de helft via internet wilt laten komen .. kunnen die 4 anderen niet allemaal een vriend(in) meenemen ?

Ik zou zelf nooit naar zo'n kleine LAN gaan waar ik niemand ken iig.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06-2025

fw

4 plekken voor mensen van buitenaf lijkt me een beetje weinig om het leuk te maken, bijna niemand zal denk ik in z'n eentje naar een lan van 8 mensen gaan en 4 plekken is wat weinig voor 'groepjes'.
En 50 euro lijkt me idd wat duur. Ik weet niet hoeveel jij eet en drinkt in 48 uur maar ik zelf consumeer dan toch niet voor zoveel geld :P. Je noemt ook 'andere kosten' maar ook daarbij vraag ik me af wat dat dan wel niet allemaal mag zijn voor dat geld :).

edit:
Arch, Arfman was eerder met zichzelf als voorbeeld ;)

[ Voor 11% gewijzigd door fw op 28-07-2003 02:11 ]

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

wij doen altijd voor een euro of 10 (2-3 dagen) eten en drinken, alcohol nemen mensen zelf maar mee. Ik heb daar zelf slechte ervaring mee, moe zijn enzo en het scheelt een hoop geld.

Als ik dit zo lees ga ik voor die 50 euro echt niet naar jouw lanparty hoor :) (no offense ofcourse ;) )

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

robbertb

winter

Mja ook ik sluit me erbij aan dat 50€ toch wel erg veel geld is voor zoiets. Of moeten de games nog gekocht worden ofzo van dat geld :/
Hoe we dat hier doen is eigenlijk meestal paar zakken patat paar flessen fris en dat kopen bij de aldi.. Dan zit je in totaal nog ruim onder die 50€. En alcohol maakt het alleen maar duurder, dat mogen de mensen zelf meeneme als ze daar behoefte aan hebben. Voor bezopen zijn heb je geen pc's nodig

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Misschien moeten de portemonnee's van de organisatoren ook nog wat bijgespekt worden :X.

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

robbertb

winter

Genghis Khan schreef op 28 July 2003 @ 02:29:
Misschien moeten de portemonnee's van de organisatoren ook nog wat bijgespekt worden :X.
Is dit wel gemeld bij de belastingsdienst? :X

Maarja denk idd dat het beetje lastig is om zoiets te doen met onbekenden. Of voeg ze eerst toe op msn zodat je er alvast beetje mee kan lullen :)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Alegron: Ga eerst Aanvullende FAQ en policies Spielerij maar even door lezen ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.