Toon posts:

Lekkere snelheid met tweakdsl NOT

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben het eigenlijk best wel zat,

Vanaf het begin dat ik tweakdsl heb haalde ik altijd een constante snelheid van 800kb per sec down. Echter de laatste 2 maanden is deze snelheid steeds slechter geworden en de laatste 2 weken is het gezakt van 600 naar 260KB per sec.

Ik heb ze opgebeld maar krijg een verhaal te horen dat mijn connectie gedeeld wordt en dat het wel druk zal zijn. Klopt dit want wat ik dan niet snap is waarom ik s`nachts of welk willekeurig moment ook nog niet hoger haal dan 300kb per sec.

Ligt dit dus aan tweakdsl of aan bbned?
postcode is 3071 TN misschien iemand hier met vergelijkbare problemen?

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:30

Smarron

The bend

Hier hebben we een mooi topic voor:

TweakDSL *new and/or improved* deel 2

:Y)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:09

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je hebt een 2-8mbit lijn, daar heb je ook voor getekend toch? Maareh, hier kunnen we vrij weinig mee doen, dat kan je beter in dat ervaringentopic melden :)

[ Voor 44% gewijzigd door JvS op 27-07-2003 23:32 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-05 09:27

Sa1

Ligt waarschijnlijk aan een router van tweakdsl, veel meer mensen hebben er last van. Waaronder ik, het is inderdaad heel vervelend, maar er wordt aan gewerkt heb ik gehoord.

Er zijn ook veel gebruikers van TweakDSL die er geen last van hebben, die zitten waarschijnlijk dus op een andere router..

Het is alleen wel zo dat er op het topic die Smarron al aangeeft hier ook al overgesproken is. Misschien is het handig om dat topic te volgen..

• kakanox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-03 21:41
ik heb TweakDSL UltraDSL (Cambrium), 2-8 MBps / 1MBps ADSL. Dit loopt over de slet, een Linux-servertje ( specs ). Hiermee behaal ik op een willekeurige zaterdagochtend (waarschijnlijk heeft er nog wel iemand een trage download ofzo openstaan) het volgende resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i/?UserID=74877&FotoID=949

We zitten in omgeving Arnhem, weet niet hoeveel invloed dat heeft bij tweakdsl. Afstand tot de aangesloten telefooncentrale is welgeteld 2,2 km (hoe belangrijk is dat eigenlijk? hoor er vanalles van dat bij die snelle aansluitingen dat heel belangrijk is..)

Heb nog nooit ergens last van gehad, qua snelheid ofzo, dus...

Ga toch fietsen.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:11
TweakDSL *new and/or improved* deel 2

Daarnaast, de NRP routers zijn vervangen voor tweakdsl klanten. Dat zou dus niet meer mogen uitmaken. Kijk eens op welke snelheid je line is getrained?

Dit is gewoon een super-harde kick. kakanox, zou je aub geen oude threads omhoog willen halen?

[ Voor 19% gewijzigd door Xandrios op 13-03-2004 13:54 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.