Toon posts:

[W98] Te traag gamen, (Windows 98 Tweaks)

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus MOHAA geïnstalleerd en kan het spelletje niet spelen omdat het veel te traag gaat, waarschijnelijk komt dit door een te kort aan RAM-geheugen, maar bij de readme staat wèl dat 128 MB RAM word ondersteunt.

Mijn Framrate Per Second(FPS) was erg laag
ik dacht eerst dat 't aan mijn videokaart lag, en heb een GeForce MX200 gekocht, maar 't ligt aan mijn RAM-geheugen denk ik.

ik vraag me dus af of jullie een aantal tweaks hebben, voor Windows 98 :-)

Verwijderd

Topicstarter
(en ja ik heb de Search en google gebruikt) helaas waren er niet zo heel goede tweaks...

Verwijderd

win98 vertraagd een snelle pc dus neem een andere OS beste is dan XP gezien gamen onder win2k ook zuigt voor sommige spellen
ME is een luxe versie van win98 en zuigt enorm in netwerk verband

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2003 23:02 ]

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:26
Verwijderd schreef op 27 juli 2003 @ 23:02:
win98 vertraagd een snelle pc dus neem een andere OS beste is dan XP gezien gamen onder win2k ook zuigt voor sommige spellen
ME is een luxe versie van win98 en zuigt enorm in netwerk verband
1. wat een onzin.

2. Hoe kom je erbij dat de T.S. een snelle PC heeft?
(met 128MB en een GF2 MX200 zeker :?)

Als de TS 128MB heeft zou dit genoeg moeten zijn, 64MB is echter veel te weinig.
In welke resolutie game je? De GF2MX200 is niet echt een snelheidsmonsters.

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
laatste DX versie?
Laatste drivers?
Draai je mohaa 1.11?
Welke reso?
welke instellingen?
welke evt. "zware" programma's draaien er tijdens t gamen (NAV?)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
128mb is gewoon erg weinig voor mohaa. Maar in welk opzicht gaat het spel traag? Als je de harddisk de hele tijd hoort ratelen is ie dus aan het swappen en kom je duidelijk geheugen tekort. Als je de harddisk niet hoort ligt het ws. niet aan het geheugen. Verder is een gf2 mx200 natuurlijk niet het snelste van het snelste, dus probeer ook iig de grafische settings allemaal op low te zetten.

btw. wat voor processor heb je?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:42

momania

iPhone 30! Bam!

Als je pc traag is met een spel kan dat aan van alles liggen.
Als je niet verteld wat voor machine je verder hebt kunnen we je ook niet helpen.

Verder: veel tweaks om win98 sneller te maken, en dan nog specifiek voor spellen, zijn er niet echt veel.
En als er in de beschrijving van een spel staat dat 128Mb minimaal is, dan bedoelen ze ook minimaal en moet je er dus niet veel van verwachten.

Topic voldoet ook niet echt aan Windows Operated Systems - Policy
Ga dus eerst eens zelf goed na waardoor het komt dat het spel niet goed draait, kom je er dan nog niet uit kan je hier terecht, maar denk dan ook goed na of het een hardware of een software probleem is en geef zoveel mogenlijk relevante informatie. ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.