Toon posts:

[tv-out vraag] geforce 2 mx donkere kleuren op tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey guys

Ik ben inmiddels al de hele avond bezig. TV-out is eigenlijk nooit een probleem geweest. Echter heb ik het al een tijdje niet meer gebruikt en nu werkt het niet meer. Ik kreeg helemaal geen beeld meer. Ik heb nu de nieuwste drivers geinstalleerd, met directx 9, en inmiddels krijg ik weer beeld op mijn TV. Echter, het beeld is ontzettend donker. Ik kan het beeld wel lichter maken maar dan word alleen de zwarte kleur grijs en de rest van de kleuren blijven donker.

ik gebruik ook de tv-tool. Maar ook met de nivdia software krijg ik hetzelfde effect. Het spelen met brightness of contrast of overlay instellen heeft verder geen nut... Wie heeft er nog goede tips? Ik heb de tutotial al doorgenomen op tweakers.

Alvast bedankt!

R.

Verwijderd

Dit probleem had ik eerst ook met mijn geforce4 MX440. Ook nadat ik van drivers of directx veranderde. Ben benieuwd of iemand het antwoord weet.

Verwijderd

Topicstarter
Had je dat eerst ook? Hoe heb je dat opgelost? :)

Verwijderd

een nieuwe videokaart kopen :P
Nee, ik heb het niet kunnen oplossen. Wat ook vreemd was, was dat als ik een divx film op mijn pc-beeldscherm afspeelde hij voor een paar seconden de goede kleuren gaf. Maar na een paar seconden werd ook dit donkerder (op pc beeldscherm dus). Heel vreemd....

Verwijderd

Topicstarter
Ah ok :) Nee ik heb verder nooit geen problemen gehad met tv-out en mijn filmpjes spelen gewoon af :) Het moet echt een driver of instellingen probleem zijn lijkt me.

oh ja: ik heb een asus p3bf mb.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2003 22:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil even van de gelegenheid gebruik maken om dit topic wat omhoog te schoppen :) Bij deze dus.

Verwijderd

Topicstarter
En nog een keertje omhoog schoppen :)

Verwijderd

Topicstarter
nog 1 keertje schoppen
Pagina: 1