Ik heb een hercules prophet 2 mx dual head gekocht op de hcc. Alles gaat lekker snel en de tv out heb ik ook aan de praat gekregen. Wat mij echter opvalt is dat mijn taakbalk steeds heel vreemd gaat doen. De start button word een vlakje met textures van mijn du meter en zulk soort rare dingen gebeuren er. Kaart is niet overgeklokt. Nieuwste drivers gebruik ik. direct x 7.0
Ik dacht mischien word ie te heet.. pc zit goed vol. Extra fan erop helpt niet. AGP bus is standaart, dus 66 mhz. Ook zodra ik van resulutie verander begint mijn taakbalk te flippen.
kan het zijn dat mijn matrox drv van de vorige kaart nog in mijn windoos zitten en de boel verziekt ? Of is mijn kaartje niet helemaal 100% en moet ik terug ?
Ik dacht mischien word ie te heet.. pc zit goed vol. Extra fan erop helpt niet. AGP bus is standaart, dus 66 mhz. Ook zodra ik van resulutie verander begint mijn taakbalk te flippen.
kan het zijn dat mijn matrox drv van de vorige kaart nog in mijn windoos zitten en de boel verziekt ? Of is mijn kaartje niet helemaal 100% en moet ik terug ?