Hercules Prophet 2 mx ddv sloopt taakbalk ?

Pagina: 1
Acties:

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb een hercules prophet 2 mx dual head gekocht op de hcc. Alles gaat lekker snel en de tv out heb ik ook aan de praat gekregen. Wat mij echter opvalt is dat mijn taakbalk steeds heel vreemd gaat doen. De start button word een vlakje met textures van mijn du meter en zulk soort rare dingen gebeuren er. Kaart is niet overgeklokt. Nieuwste drivers gebruik ik. direct x 7.0
Ik dacht mischien word ie te heet.. pc zit goed vol. Extra fan erop helpt niet. AGP bus is standaart, dus 66 mhz. Ook zodra ik van resulutie verander begint mijn taakbalk te flippen.
kan het zijn dat mijn matrox drv van de vorige kaart nog in mijn windoos zitten en de boel verziekt ? Of is mijn kaartje niet helemaal 100% en moet ik terug ?

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ja had ik ook last van, mijn startknop werd een blauw vlakje, net als mijn windowsachtergrond
als je gewoon je achtergrond veranderd is het weer goed, weet niet precies hoe het kan, maar het kwam bij mij doordat ik terwijl windows nog aan het laden/opstarten was al het startmenu wilde openen.
heb verder geen last van de taakbalk die raar doet ofzo, alleen de startknop

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ja bij mij word ook alleen de startknop en het linker balkje van het start venster gaar. Ik zal eens proberen mijn achtergrond te weizigen. toch een hele vage bug :(