Toon posts:

laptop cooling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vorige maand een Jewel aangeschaft, P4 2.66, geen Mobile nee... maar die wordt een beetje warm, zweethandjes en stoom aan de zijkant... weet iemand een goeie manier om deze bak niet idle te laten zijn 90% van de tijd, en anders extreem te kunnen koelen?
b.v.d.

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 20:32

JeroenT

hoi!

Laptops zijn nou eenmaal warm. Vooral als je er dan ook geen Mobile in hebt zitten ;)

En nee , er past ook geen prometia in.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Bij Conrad heb ik al eens een metalen plaat gezien met 2 fans erin, waar je je laptop op kunt zetten.

Edit:
Ik bedoel dus een Notebook Cooling Pad

[ Voor 35% gewijzigd door MadMarky op 27-07-2003 21:01 ]

🖥️ | 🏎️ | 🚙

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoelde meer iets dat ook onderweg werkt... en dat ervoor zorgt dat mijn schootdoos geen brandplekken op me beentjes achterlaat...
maar zo'n koelplaat moet ik maar eens gaan maken misschien... dank u allen _/-\o_ _/-\o_

• ACoolDude
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-08 20:53
[quote]Verwijderd schreef op 27 July 2003 @ 21:07:
Ik bedoelde meer iets dat ook onderweg werkt... en dat ervoor zorgt dat mijn schootdoos geen brandplekken op me beentjes achterlaat...
quote]

Bij 06-software verkopen ze een laptop coolerpad, gemaakt van een soort zoutgel die als warmte opneemt. Een nachtje in de vriezer en je kunt hem weer gebruiken. Zoiets wat sporters ook gebruiken wellicht?

Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!

Verwijderd

Topicstarter
weet er ok iemand wat de specs zijn van dat ding? of hoe goed het helpt?... ik krijg zweethandjes van bovenaf... en fans op je toetsenplank is ook niet zo handig ;)...

Ik bedoel dus een Notebook Cooling Pad die van de conrad... of iets soortgelijks

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2003 21:29 ]

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
mmm, na jouw verhaal ben ik blij voor de 1.5 centrino te zijn gegaan i.p.v. de pentium 2.8 die ze daar ook hadden...
Als je warmte aan de onderkant weghaalt, voel je dat ook aan de bovenkant. Als ik met de lap op schoot zit, wordt de bovenkant ook warmer dan wanneer die op tafel staat.

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Is het een notebook of een LAPtop?
Volgens mij valt deze zelfs in de category desknotes. Oftewel een draagbare desktop.
Is niet de bedoeling om die op schoot te kunnen houden. Jammer maar waar. Hij kan dan ze warmte niet goed afgeven en je kan je er zelfs aan branden als je niet oppast.
Gewoon plat oppervlak, (tafel, bureau of een balie bijvoorbeeld).

• Spoooky
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:18

Spoooky

Core temp 37°C

je kunt hem altijd nog op een koffertje zetten of er een dikke handdoek onder leggen (ook handig voor die zweethandjes :) )

Ik ben spuit 1011, aangenaam!

Pagina: 1