Ik heb vandaag mijn server weer opgestart na mn vakantie. Hierop draait ook een imap server: uw-imapd.
Ik heb nu alleen ineens een probleem. Als ik met oe6 mn mail probeer op te halen krijg ik de foutmelding:
Hetzelfde ook voor mn andere folders.
Ik heb al gesearched. Microsoft Knowledge Base Article - 813514 gelezen. Nav 2002 uitgezet, mailscan uitgezet en de scriptblokking uitzegezet. Allemaal niks geholpen.
Het vreemde is dat het nog wel werkte voordat de bak uitging. Ik heb sindsdien niks meer gewijzigt aan de configuratie.
edit:
ook met telnet krijg ik meteen de melding: host lost
Ik heb nu alleen ineens een probleem. Als ik met oe6 mn mail probeer op te halen krijg ik de foutmelding:
code:
1
2
3
4
| Your 'Inbox' folder was not polled for its unread count. Your server has unexpectedly terminated the connection. Possible causes for this include server problems, network problems, or a long period of inactivity. Account: '10.0.0.3 (1)', Server: '10.0.0.3', Protocol: IMAP, Server Response: '', Port: 143, Secure(SSL): No, Error Number: 0x800CCC0F |
Hetzelfde ook voor mn andere folders.
Ik heb al gesearched. Microsoft Knowledge Base Article - 813514 gelezen. Nav 2002 uitgezet, mailscan uitgezet en de scriptblokking uitzegezet. Allemaal niks geholpen.
Het vreemde is dat het nog wel werkte voordat de bak uitging. Ik heb sindsdien niks meer gewijzigt aan de configuratie.
edit:
ook met telnet krijg ik meteen de melding: host lost
[ Voor 11% gewijzigd door gomaster op 27-07-2003 19:50 . Reden: extra info ]