Hallo Gotters
het probleem is alsvolgd
Nadat ik al een week of drie een plankje heb besteld via Gistron.com
kreeg ik eindelijk dit mobo met alles erbij compleet in doos en zakje met antistatische sticker enzo
ziet er allemaal nieuw uit niets aan het handje.
kwam ik tot de ontdekking dat ik mijn voodoo3 kaart nie aan de praat krijg welke drivers dan ook en OS maakte ook niet uit
op dit topic AGP-oppvlakte versnelling gaat niet aan
nadat ik vandaag het bordje eens los te schroeven ontdekte ik het volgende aan de onderzijde van het mobo..

een draadbrugje die aan een van de cpu pootjes is vast gesoldeerd.
is dit een fabrieksmod ? of een gereviseerd plankje ?
ik weet niet goed wat ik hiervan moet denken en wil graag wat sugessties van jullie over wat ik zou kunnen doen.
Er is alleen 1 nadeel bijgekomen dat ik vanmorge met een suf hoofd de verkeerde bios heb geflashed
dus het hele plankje start ook niet meer op..
nu kan ik natuurlijk de bioschip via flashbios.org weer recoveren omdat de plank gewoon goed werkt op de 3d versnelling na dan
ik kan nu ook geen andere 3d kaart erop testen uiteraard dus wie kan me wat Tips geven.
ik weet het het klinkt best dom allemaal
het probleem is alsvolgd
Nadat ik al een week of drie een plankje heb besteld via Gistron.com
kreeg ik eindelijk dit mobo met alles erbij compleet in doos en zakje met antistatische sticker enzo
ziet er allemaal nieuw uit niets aan het handje.
kwam ik tot de ontdekking dat ik mijn voodoo3 kaart nie aan de praat krijg welke drivers dan ook en OS maakte ook niet uit
op dit topic AGP-oppvlakte versnelling gaat niet aan
nadat ik vandaag het bordje eens los te schroeven ontdekte ik het volgende aan de onderzijde van het mobo..

een draadbrugje die aan een van de cpu pootjes is vast gesoldeerd.
is dit een fabrieksmod ? of een gereviseerd plankje ?
ik weet niet goed wat ik hiervan moet denken en wil graag wat sugessties van jullie over wat ik zou kunnen doen.
Er is alleen 1 nadeel bijgekomen dat ik vanmorge met een suf hoofd de verkeerde bios heb geflashed
nu kan ik natuurlijk de bioschip via flashbios.org weer recoveren omdat de plank gewoon goed werkt op de 3d versnelling na dan
ik kan nu ook geen andere 3d kaart erop testen uiteraard dus wie kan me wat Tips geven.
ik weet het het klinkt best dom allemaal