Ik heb een vreemd probleem ,
ik heb een nieuwe epox moederbord met geheugen ondersteuning tot/met pc3200 geheugen dus : goed snel geheugen kopen Corsair XMS 3200 512 MB ,
zover nog alles goed en wel ,
maar ik kon ineens geen 3dmark2003 draaien en windows deed raar ,
ik het geheugen maar eens checken en ja , het hagelde werkelijk errors .
geheugen opgestuurd en nieuwe gekregen en weer gechecked en weer heel veel errors , meer dan 2000 op 200 MHz CL 2.0 3-3-6 , sneller of langzamer had niet echt effect in positieve zin dan ,
en nu heb ik alweer module 3 die het ook al niet goed doe ,
wel met minder fouten maar toch ,
ligt het aan mij , aan het geheugen of aan het moederbord dat het zo mis gaat ,?
ik zelf heb het gevoel dat hier iets niet klopt , kan er alleen mijn vinger niet opleggen ,
de eerste twee modulen waren XMS 3200 ver 2.2 512 MB die al bij 166 MHZ fouten producerenden
en het derder module was een XMS 3200 ver 1.2 512 MB die alleen bij 200 MHz fouten maakt .
is een ander merk misschien beter of heb ik pech ?
ik heb een nieuwe epox moederbord met geheugen ondersteuning tot/met pc3200 geheugen dus : goed snel geheugen kopen Corsair XMS 3200 512 MB ,
zover nog alles goed en wel ,
maar ik kon ineens geen 3dmark2003 draaien en windows deed raar ,
ik het geheugen maar eens checken en ja , het hagelde werkelijk errors .
geheugen opgestuurd en nieuwe gekregen en weer gechecked en weer heel veel errors , meer dan 2000 op 200 MHz CL 2.0 3-3-6 , sneller of langzamer had niet echt effect in positieve zin dan ,
en nu heb ik alweer module 3 die het ook al niet goed doe ,
wel met minder fouten maar toch ,
ligt het aan mij , aan het geheugen of aan het moederbord dat het zo mis gaat ,?
ik zelf heb het gevoel dat hier iets niet klopt , kan er alleen mijn vinger niet opleggen ,
de eerste twee modulen waren XMS 3200 ver 2.2 512 MB die al bij 166 MHZ fouten producerenden
en het derder module was een XMS 3200 ver 1.2 512 MB die alleen bij 200 MHz fouten maakt .
is een ander merk misschien beter of heb ik pech ?
B & W 5,8 KWp solar 12 * oost 10 * west