Toon posts:

Epson Stylus Photo 700 --> Cartridge Veranderen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met een epson stylus photo 700: ik krijg het onder geen mogelijkheid voor elkaar om de cartridge te verwisselen.

in de printer zelf staat dat je 3 seconden op de linkerknop moet drukken, met de druppeltjes erbij. Maar dan begint hij de printerkop o.i.d. schoon te maken.

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft. Alvast bedankt!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zoiets had ik ook bij m'n Stylus 740. Je krijgt alleen de cartridges netjes voor je geschoven als de printer aangeeft dat het inkt bijna op is. Tot dan maakte mijn printer ook gewoon de printkoppen schoon als je 3 seconden het knopje ingedrukt houdt.

Als de cartridges echt leeg zijn krijg je meestal daarvan wel een melding, en anders zou je 't nog op een niet-zo'n-nette manier kunnen veranderen.; druk die knop 3 secs. in, en op het moment dat je makkelijk bij de cartridges kan *stroom d'r af*. Op dat moment kan je de cartridges veranderen, en later weer de printer van stroom voorzien.
Dan wel eerst even de printkoppen shoonmaken e.d. (als 'ie dat niet automagisch doet), dan moet je als het goed is weer kunnen printen. Een nettere manier weet ik niet, meestal gaf mijn printer het gewoon netjes aan n.l. :o

[ Voor 3% gewijzigd door Laurent op 27-07-2003 16:07 ]