Toon posts:

sample proggie like fruityloops gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag wat leuke dancenummerskes maken en ben een beetje bezig geweest met fruityloops 3.5

dit programma is echter zooo ingewikkeld en onduidelijk dat ik een ander programma zoek. dingen als piano roll moet er wel inzitten.

ik zoek dus geen mix-programma!

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:30

Eraser127

Nijkerk

Verwijderd schreef op 27 July 2003 @ 14:41:
ik wil graag wat leuke dancenummerskes maken en ben een beetje bezig geweest met fruityloops 3.5

dit programma is echter zooo ingewikkeld en onduidelijk dat ik een ander programma zoek. dingen als piano roll moet er wel inzitten.

ik zoek dus geen mix-programma!
wat vindt je er ingewikkeld aan? Je maakt een aantal patterns met bv. ritme en in de playlist geef je aan welke pattern hij wanneer af moet spelen.

My Discogs

Verwijderd

Topicstarter
de functie piano roll is onwijs onhandig. natuurlijk kan ik wel een simpel nummertje maken, maar de layout is bijvoorbeeld al zo kut dat je niks kan vinden. er zitten teveel functies op die het geheel onwijs onoverzichtelijk maken.

• arievh
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-01 17:36
Zit een goede handleiding bij , waar alles goed in omschreven staat :)
Het kost even tijd om het onder de vingers te krijgen, maar dat is het wel waard denk ik :D

Verwijderd

Nou, als je met dit programma al moeite hebt zou ik je afraden om nog verder te zoeken.

Voor de ITO-volgers is er een speciaal programma gemaakt, genaamt Magix Music Maker.. veel plezier

Verwijderd

Topicstarter
heb er geen moeite mee, heb alleen geen zin om die klote handleiding van 100+ blz door te lezen :)

Verwijderd

Beetje auto-didact worden dan :) jezelf aanleren, en wat je niet snapt zoek je even op bij Help->Zoeken en dan sleutelwoord invullen, bijv. piano roll

Zelf aangeleert :*)

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 11:46
veel simpeler dan dit krijg je niet hoor

misschien dat je impulse tracker kan proberen, alleen dat is ook niet simpeler, alleen anders

Verwijderd

OverSoft schreef op 27 juli 2003 @ 22:54:
veel simpeler dan dit krijg je niet hoor

misschien dat je impulse tracker kan proberen, alleen dat is ook niet simpeler, alleen anders
Ik vind Reason een heel fijn programma........maar als je fruitige loopjes al ingewikkeld vindt dan weet ik het ook niet meer hoor :)

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-08 16:04

Empathy

Extreme Audio

www.renoise.com
Tracker die vst(i) ondersteunt :)

Verwijderd

DSS DJ 4

Verwijderd

Topicstarter
*zucht* ik vind het programma niet moeilijk, alleen veeeeeeels te onoverzichtelijk en het werkt gewoon kut. ik zoek een programma met een normale windows layout.

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10-2025

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

Cubase?

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-07 23:41
die is er niet :), iig niet overzichterlijker als fruityloops. De meeste mensen beginnen muziek te maken met fruityloops. Maar mischien zoek je een programma dat geen patterns gebruikt, en alleen een sequencer is (met piano roll), dan kan je cakewalk (of cubase, maar die is weer moeilijker) proberen maar dan is een midi keyboard wel aan te raden.

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 11:46
fruityloops onoverzichtelijk??? jaaaja... ooit al eerder een tracker programma gezien?

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-07 17:46
mss, is psycle een leuk tooltje?
www.sourceforge.net

is ook nog open source dus je kunt hem altijd naar je wensen aanpassen :)
Pagina: 1