Toon posts:

alternatieven voor sony dav-s888

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn excuses als dit een in jullie ogen zeer newbie topic is.
Ik heb een sony 105 cm projectie tv(zo'n mat zilveren geval) waar ik erg tevreden mee ben. Ondertussen is de tijd daar, om iets aan het audio gebeuren te doen. Ik ben geen audiofiel en woon op een flat dus ik kan niks extreems doen.
Wel ga ik erg voor uiterlijk, dus ik kwam uit bij de alles-in-een oplossing van sony, de sony dav s-880. Deze heeft onwijs mooie speakers en een hele coole subwoover. _/-\o_

Na onderzoek blijkt echter dat deze geen dvd-r enzo kan afspelen wat ik wel jammer vind, maar nu is de s-888 uit die dat allemaal wel kan! Er zit nu een actieve subwoover bij, wat wel een voordeel is volgens vele reviews, maar hij is minder mooi.. :'( Op zich is dat niet zo heel erg..

Blijkt echter dat heel veel mensen vinden dat voor 5.1 geluid deze set goed is, maar voor audio cd's de set minder is. Zoiezo hoor ik die klacht wel erg vaak bij de all-in-one home cinema sets. Vandaar de gedachte dat ik misschien losse componenten moet gaan kopen. Nogmaals, ik ben geen audiofiel, maar wil wel echt genieten van mijn cd's als ik er zoveel geld aan uitgeef!

Ik ben dus op zoek naar merken die kwalitatief goed zijn, met uitblinkend design. Ik heb al naar Elac gekeken (erg mooi inderdaad) en anderen. Hebben jullie nog meer ideeen?

Mijn budget is rond de 1300 eur. Ik wil graag mp3, sacd, vcd en dvd-r kunnen afspelen op de dvd speler. Voorts verheug ik me op mooie opstaande speakers.
Wie kan me iets meer richting geven? :*)