[XP]Toepassingsfouten na installeren visual c++? *

Pagina: 1
Acties:

• Boboga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Topicstarter
Sinds het installeren van visual studio krijg ik bij veel programma's(die altijd goed gewerkt hebben) toepassingsfouten. Af en toe zomaar in internet explorer, dan weer als ik een (willekeurig) programma wil starten. Zoals in sommige gevallen een setup van een spel of stuk software.
Dus ik dacht, ik haal visual studio er weer vanaf dan verdwijnen die fouten of ik de debugger wil starten ook wel weer. Nou mooi niet dus :(
De fout die ik krijg ziet er dus ongeveer zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.unox.nl.nu/pics/toepassingsfout.jpg

Iemand enig idee hoe de restanten van visual studio te verwijderen en die fouten weg te krijgen?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:58

momania

iPhone 30! Bam!

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Topicstarter
DOH! Vergeten te vermelden, gaat om winxp. Komt dit topic trouwens niet beter tot zijn recht in P&W vanwege problemen door visual studio?(bedenk ik me net :P)

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Boboga schreef op 27 juli 2003 @ 15:12:
Komt dit topic trouwens niet beter tot zijn recht in P&W vanwege problemen door visual studio?(bedenk ik me net :P)
Nee, je hebt in windows een probleem met meerdere applicaties, dus staat hier goed ;) +titlefix

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Topicstarter
subtiel kickje :)
edit:
LOL precies 24 uur later.. en dit is niet getimed

[ Voor 65% gewijzigd door Boboga op 28-07-2003 15:16 ]

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Topicstarter
Ok weer een kickje met dit keer meer info,

Het lijkt erop dat sourcesafe de boosdoener is. Maar hoe verwijder ik die dus helemaal? search al gebruikt, msdn al geraadpleegd(dus registrykeys al verwijderd) en google ook al helemaal nix. Opnieuw installeren van sourcesafe lukt niet vanwege de toepassingsfout. :(

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Misschien moet je je systeem bestanden even recoveren?
Hier kan je lezen hoe je dat doet: Problemen met booten, hoe kan je ze oplossen.

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Topicstarter
Hmmh daar heb ik dus fijngenoeg.. Windows XP Professional Service Pack 1 cd voor nodig.. En jah die heb ik niet, want ik heb sp1 gedownload en niet besteld op cd/geslipstreamd.. Iemand nog andere opties? :?

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Topicstarter
En weer een kickje.. Misschien dat er nu wat mensen terug zijn van vakantie :) (laatste kick if no answer)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En jah die heb ik niet, want ik heb sp1 gedownload en niet besteld op cd
Maak je nu nog even een geslipstreamde CD ;)
Maar je kan toch gewoon verwijzen naar SP1 of de originele CD? Eventueel kan je de SP1 executable "uitpakken" :)

Of zelfs de originele XPsp0 CD gebruiken en vervolgens weer de patches installeren.

Om welke versie van VS/SS gaat het trouwens?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Topicstarter
geslipstreamde cd maken is idd een optie.. eens gaan uitzoeken hoe dat ook alweer moest :).Ik kan niet verwijzen naar de officiele cd want die pakt die domweg niet omdat dat niet met sp1 is :(. En kan alleen cdrom station kiezen, net als je soms in office xp te zien krijgt.

De versie van vss weet ik echt niet(meer)..
edit:
Als iemand btw de sp1 cd heeft kan die misschien een tree posten van hoe die cd in elkaar zit? Dan is dat misschien te fikken op die manier :))

[ Voor 20% gewijzigd door Boboga op 04-08-2003 12:08 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Boboga schreef op 04 August 2003 @ 12:06:
geslipstreamde cd maken is idd een optie.. eens gaan uitzoeken hoe dat ook alweer moest :)
[rml][ XP] Streaming SP1 en bootable cd maken[/rml] :)
En kan alleen cdrom station kiezen, net als je soms in office xp te zien krijgt.
In je register kan je de (installatie)lokatie aanpassen (bij Office en bij Windows).

Het register van de machine waar ik nu achter zit is zwaar naar de kl@te door een regdefrag (ook sysinternals maakt dus progs met bugjes :o ) maar uit mn hoofd is het iets van HKLM\software\microsoft\windows\currentversion\setup en dan installsource. Voor Office is het iets dergelijks :P
Aanpassen van X:\ naar iets als c:\temp\WinXP. Maar dit is waarschijnlijk geen oplossing, hooguit een workaround :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Topicstarter
Ok.. Die SFC bestandscontrole heeft de boel niet verholpen. :( Nu dus weer afwachten op de volgende met een goed idee :)

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Topicstarter
*KICK*

Ok maar weer es een kickje omdat het nog steeds niet opgelost is.. Misschien kan iemand mij een uninstall.* + bijbehorende files sturen? (volgens mij geen warez req omdat het om software verwijderen gaat :)) Ondertussen echt vanalles geprobeerd.. denk dat dit mijn laatste kick word en anders geef ik het echt op :( En dat is me niet vaak overkomen.. :'(

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Topicstarter
laatste *kick* ik blijf zoeken maar vind helemaal nix.. Echt helemaal niemand die een oplossing weet voor mijn probleem? Een collega had er ook last van en die moest dus ook al formatteren. Lijkt mij dat er meer mensen met dit probleem zijn dan?
*aaarghh wanhoop*

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Pagina: 1