Toon posts:

msn doet vaag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
soms dan als ik aan het msnse ben dan doet de cursor in het typvakje heel vaag dan staat ie er niet meer in enzo, zo kan ik dan niet goed typen. moet ik steeds erin klikken. als ik dan msn aflsuit en opnieuw start dan doet ie weer ff normaal maar daarna niet meer.
wie weet waar het aan kan liggen??

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:30
Ik had dat ook wel eens, maar vooral als ik meerdere msn-vensters tegelijk open had. Als ik dan even in het andere venster klikte en dan weer in de "foute" dan was het meestal weer goed.

Verwijderd

Topicstarter
neej ik heb het ook met 1 venster, en dan blijft het zo :S

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Welke versie van MSN heb je ? Was dit met vorige versies ook zo :?

Graag ff wat meer info

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
msn 6 heb ik
en ja was met vorige ook.

echt heel kut dan wil je type en dan kom je er ineens achter dat je cursor er niet meer staat enzo. en das meestal als je iets wilt typen dus moet je steeds weer klikke in da venster om het woord ofzo..

Verwijderd

Topicstarter
niemand:(

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 21:51

PromWarMachine

Forsaken Archer

Om te beginnen hoef je niet te klikken, maar kan je ook tabben, althans, niet altijd; soms wel. 'k Heb het ook gehad, heel irritant. Je kan proberen Microsoft hierover te mailen, maar daar weet ik eigenlijk het antwoord al van. :z

Verder zou je hem eens opnieuw kunnen installeren. Gewoon compleet verwijderen en helemaal er opnieuw opzetten. Heb je add-ons geïnstalleerd? MSN Plus! ofzo? Die kan je er ook even afhalen en dan weer testen...

Andere PC ook testen s.v.p., liefst met zelfde OS en weer een andere met ander OS en dan kan je ook nog verschillende versies testen.

Als je het écht niet kan vinden, kan je als laatste redmiddel het grote MSN topic nog gebruiken of Google :Y)

Jij hebt wel weer even wat te doen :)

Dividend for Starters

Pagina: 1