Verwijderd schreef op 27 juli 2003 @ 14:37:
misschien voor jou een belachelijke vraag, maar ik snap het niet.
ik heb zojuist een cd-tje gebrand maar hij speelt hem niet af op mijn stereotoren (die nog niet oud is), weet jij hoe dat kan ?
Punt 1:
Wat heeft dit met
Processors,
Moederborden of
Geheugen te maken

Open voortaan topics sowieso in het juiste subforum (in dit geval Opslagmedia & IO Controllers, of eventueel Audio/Video)
Punt 2:
Laatste keer dat ik keek was
http://www.samsung.com/ toch echt per default Engelstalig...
Punt 3:
Met een mimiale zoekactie (bijvoorbeeld in de Opslagmedia FAQ) zou je erachter gekomen zijn dat ATAPI devices (zoals jouw DVD) geen discrete drivers nodig hebben. Wel moet je brandprogramma ze ondersteunen, maar daarvoor moet je bij de brandprobfabrikant zijn, niet de drivefabrikant
Punt 4:
Een DVD-
ROM drive kan niet branden. Waar heb je mee gebrand

Wees nauwkeurig en uitgebreid
Punt 5:
Als een stereotoren je CD niet kan lezen heeft dat niets te maken met de software van je PC en alles met de media die je gebruikt. Sommige CD spelers kunnen (ongeacht leeftijd) geen CDR aan, verreweg de meeste CD spelers hebben moeite met CDRW. Vaak zul je even met verschillende merken en brandsnelheden moeten experimenteren voordat je een goede combo voor
jouw apparaten vindt.
Punt 6:
Toen je je op GoT aanmeldde kreeg je een scherm met
registratievoorwaarden te zien, waar je je accoord EN bekend mee verklaarde. Ga die ff heel snel nog een keer herlezen om te zorgen dat je in de toekomst de plank niet zo misslaat....
Dicht