Toon posts:

DRIVER SAMSUNG DVD-ROM SD-612S

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar de driver van deze dvd-rom
heb al op de website van samsung gekeken, maar dat is in het koreaans :(
wie kan mij aub helpen

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Een DVD speler is gewoon ATAPI dus werkt gewoon standaard in Windows/BIOS.
Verder moet je niet schreeuwen in je topictitel :P

Verwijderd

Topicstarter
sorry ik ben nieuw hier, en heb ook geen verstand ervan

Verwijderd

Topicstarter
misschien voor jou een belachelijke vraag, maar ik snap het niet.
ik heb zojuist een cd-tje gebrand maar hij speelt hem niet af op mijn stereotoren (die nog niet oud is), weet jij hoe dat kan ?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 27 juli 2003 @ 14:37:
misschien voor jou een belachelijke vraag, maar ik snap het niet.
ik heb zojuist een cd-tje gebrand maar hij speelt hem niet af op mijn stereotoren (die nog niet oud is), weet jij hoe dat kan ?
Punt 1:
Wat heeft dit met Processors, Moederborden of Geheugen te maken :?
Open voortaan topics sowieso in het juiste subforum (in dit geval Opslagmedia & IO Controllers, of eventueel Audio/Video)

Punt 2:
Laatste keer dat ik keek was http://www.samsung.com/ toch echt per default Engelstalig...

Punt 3:
Met een mimiale zoekactie (bijvoorbeeld in de Opslagmedia FAQ) zou je erachter gekomen zijn dat ATAPI devices (zoals jouw DVD) geen discrete drivers nodig hebben. Wel moet je brandprogramma ze ondersteunen, maar daarvoor moet je bij de brandprobfabrikant zijn, niet de drivefabrikant

Punt 4:
Een DVD-ROM drive kan niet branden. Waar heb je mee gebrand :? Wees nauwkeurig en uitgebreid :o

Punt 5:
Als een stereotoren je CD niet kan lezen heeft dat niets te maken met de software van je PC en alles met de media die je gebruikt. Sommige CD spelers kunnen (ongeacht leeftijd) geen CDR aan, verreweg de meeste CD spelers hebben moeite met CDRW. Vaak zul je even met verschillende merken en brandsnelheden moeten experimenteren voordat je een goede combo voor jouw apparaten vindt.

Punt 6:
Toen je je op GoT aanmeldde kreeg je een scherm met registratievoorwaarden te zien, waar je je accoord EN bekend mee verklaarde. Ga die ff heel snel nog een keer herlezen om te zorgen dat je in de toekomst de plank niet zo misslaat....

Dicht

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.