[XP] Media Player start niet automatisch

Pagina: 1
Acties:

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Windows Media Player 9 start niet meer automatisch als ik een video bestand dubbelklik(avi, mpeg, mpg, wmv enz.). Ik krijg dan voor minder dan een seconden een zandlopertje te zien en daarna gebeurt er niets. Als ik overigens voor openen met.. kies voor Media Player, werkt het wel. Ik heb ook al standaard voor een andere speler gekozen en daarna terug gezet op Media Player, maar dat mocht niet baten. Fruity Loops Studio 4.01 heb ik voor het laatst geinstalleerd.

• RedVox
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

Mischien het eenvoudigste om hem even opnieuw te installerer.
neem aan dat dat niet zo'n probleem is, en dan is het 10 tegen 1 weg.
kost je waarschijnlijk minder tijd / ergernis als uren lopen zoeken.

• Preatorium
  • Laatst online: 20-04 15:17
De genoemde extensies zijn nog wel gekoppeld aan Windows Media Player? Zo niet, dan onder Opties > Bestandstypen in WMP even weer aanvinken en klaar. Het ziet er naar mijn idee naar uit dat Windows geen standaard applicatie kan vinden en dit ook niet gezet heeft nadat je deze standaard hebt gekozen. Zou zelf wel rebooten na de types te hebben aangevinkt.

Of opnieuw installeren zoas RedVox aangeeft natuurlijk, zet ook de gekoppelde extenties weer goed.

[ Voor 14% gewijzigd door Preatorium op 27-07-2003 14:03 ]

Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)

• Fallout
  • Nu online
RedVox schreef op 27 July 2003 @ 13:58:
Mischien het eenvoudigste om hem even opnieuw te installerer.
neem aan dat dat niet zo'n probleem is, en dan is het 10 tegen 1 weg.
kost je waarschijnlijk minder tijd / ergernis als uren lopen zoeken.
Helemaal geen slecht idee.
Preatorium schreef op 27 July 2003 @ 14:01:
De genoemde extensies zijn nog wel gekoppeld aan Windows Media Player? Zo niet, dan onder Opties > Bestandstypen in WMP even weer aanvinken en klaar. Het ziet er naar mijn idee naar uit dat Windows geen standaard applicatie kan vinden en dit ook niet gezet heeft nadat je deze standaard hebt gekozen. Zou zelf wel rebooten na de types te hebben aangevinkt.
dat had ik dus al gedaan. Ik ga nu even Media Player opnieuw installeren.

Het heeft geholpen.. simpel maar efficient. Dankuwel heren

[ Voor 5% gewijzigd door Fallout op 27-07-2003 16:07 ]