Demon connectie probleem

Pagina: 1
Acties:

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:41

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
Als ik die Zyxel modem gebruik, is elke keer na een reboot het niet mogelijk om een telnet sessie te starten naar de modem en ook niet om te internetten.
Vul ik vervolgens bij TCP/IP handmatig bv 192.168.1.33 in, dan kan ik connectie maken met het modem via telnet. Vervolgens weer aut. een IP en DNS verkrijgen en ik kan internetten.

En na elke reboot hetzelfde liedje :? terwijl de instellingen niet veranderen en ik ook never ever b4 probs heb gehad met MXstream of iets anders...

Dus ik dacht USB modem aansluiten, door de juiste aanpassingen van het bestand "phonebook.ini" en de laatste Alcatel Speedtouch drivers kan je namelijk ook met Demon connectie maken... En ook daar zelfde problemen, eerst handmatig EEN ip invullen en dan weer Aut. verkrijgen van IP en DNS en het internet werkt.

Ik heb echt GEEN id wat ik hier aan kan doen. Ik zie ook na een reboot dat bij de netwerk instellingen er staat : INVALID IP, DNS staat er wel in en subnetmask en gateway staan op 0.0.0.0

Ik heb ook geprobeerd om alle gegevens, zoals static IP, DNS, gateway en subnetmask al handmatig aan te geven, maar ook dan na een reboot..... :(