Ik heb op de hcc dagen bij Computerland een Abit KT7-100 RAID VIA chipset gekocht en een Duron 700. Toen wilde ik het ding ff in elkaar gaan zetten, bleek dat de processor niet past. Tenminste hij past wel in de Socket, maar als ik vast wil zetten dan zit er een blauw busje (ben ff de naam kwijt) in de weg, hierdoor zit de processor scheef. Ik weet niet of dit uit maak en wat ik eraan kan doen. Heeft iemand hier misschien meer ervaring mee of weet de oplossing?
Da's waarschijnlijk de temp. meter. Een klein beetje naar beneden drukken, niet te veel, anders kan je niet zien wat de temp van je proc is.
Ik zou 'm er in ieder geval NIET scheef inzetten en dan een koeler er op proberen te zetten.
Ik zou 'm er in ieder geval NIET scheef inzetten en dan een koeler er op proberen te zetten.
Verwijderd
Heya,
Ik ben ook van plan een Abit KT7 (zonder RAID) + Duron 800 Mhz te kopen. Maar wat hoor ik nu? Geeft dat problemen? Of heb ik het nu verkeerd?
Ja... ik ben hier helemaal nieuw in...
Ik ben ook van plan een Abit KT7 (zonder RAID) + Duron 800 Mhz te kopen. Maar wat hoor ik nu? Geeft dat problemen? Of heb ik het nu verkeerd?
Ja... ik ben hier helemaal nieuw in...
Da had ik dus ook, ik schrok me kapot 
Dat dingetje uiteraard gewoon naar beneden douwen en het te buigen.
Kheb 1 dag moeten klooien aan de KT7 maar nu loopt ie al zonder problemen
mede dankzij de GoT
Dat dingetje uiteraard gewoon naar beneden douwen en het te buigen.
Kheb 1 dag moeten klooien aan de KT7 maar nu loopt ie al zonder problemen
Verwijderd
Ik had ook het zelfde
beetje ombuigen en hij past wel
had hem binnen anderhalf uur stabiel lopen
(abit kt7 + duron700)
beetje ombuigen en hij past wel
had hem binnen anderhalf uur stabiel lopen
(abit kt7 + duron700)
Pagina: 1