Benq AWL700 ern AWL500 koppelen

Pagina: 1
Acties:

• error33
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 20:57

error33

Klungelsmurf bestaat nog

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een Benq 500 en 700. De 700 staat bij de achterbuurman voor het delen van adsl. Nu staat er bij mij thuis een Benq AWL500. Nu zou ik het zo willen krijgen dat de 700 en de 500 met elkaar kunnen comuniceren. Ik heb er al vanalles met geprobeert. Diverse mailtjes naar benq gestuurd maar na 3 weken heb ik daar nog steeds geen reactie van.

wie kan me hier verder mee helpen. Of heeft een andere oplossing. :? :?

macOS 26.2

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:18

YellowCube

Wait...what?

als ik het goed begrijp zijn het routers met een draadloos AP ingebouwd.
Als je 2 AP's wilt laten communiceren moeten ze (of ieder geval 1 vande 2) wel een bridge-functie hebben...(althans, als ik het goed begrepen heb).
Heb je geen handleidingen van die dingen war het eventueel in zou staan?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• error33
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 20:57

error33

Klungelsmurf bestaat nog

Topicstarter
YellowCube schreef op 27 July 2003 @ 11:02:
als ik het goed begrijp zijn het routers met een draadloos AP ingebouwd.
Als je 2 AP's wilt laten communiceren moeten ze (of ieder geval 1 vande 2) wel een bridge-functie hebben...(althans, als ik het goed begrepen heb).
Heb je geen handleidingen van die dingen waar het eventueel in zou staan?
De awl700 in een acces point met router de awl500 is alleen accespoint. Er zit wel een handleiding bij maar daar staan allleen de basis dingen in. En Benq heb ik tervergeefs meerdere mailtjes gestuurd. Is er een afkorting voor bridge-functie ??

macOS 26.2

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:18

YellowCube

Wait...what?

volgens mij is er geen afkorting voor...
voor zover ik kan zien in de handleidingen is er geen mogelijkheid tot bridgen.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world