Plaatjes verschijnen soms niet op mijn php pagina

Pagina: 1
Acties:

• poohfriends
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-04-2025
Ik heb sinds een tijdje dat ik vaak geen plaatjes kan zien op mijn pagina (www.poohfriends.com). Ik weet dat veel bezoekers hier ook last van hebben aangezien ik hier reacties over krijg. Het is echter niet altijd. De ene keer zie ik ze wel gewoon en de andere keer niet. Als ik de plaatjes niet zie, dan zie ik vervolgens ook geen plaatjes meer op andere pagina's. Dit lijkt op de problemen die nu.nl een tijdje geleden veroorzaakte ([rml][ IE] .gif niet meer te zien[/rml]). Alleen lijkt mijn pagina dus dezelfde problemen te veroorzaken.
Ik heb alle berichten doorgenomen die met nu.nl te maken hadden, maar het werd mij niet duidelijk hoe ze het nou opgelost hebben.
Wat ook nog vreemd is, is dat ik een bijna identieke pagina heb alleen dan in het nederlands (www.winniedepoeh.nl). Hier verschijnen de plaatjes echter wel gewoon. Alleen op mijn engelse pagina heb ik hier last van.

Mijn gegevens:

Windows 2000 server
IIS
PHP-nuke basis voor mijn pagina

Heeft iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen?

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 20:18
Windows hosting sux. Ik heb het probleem ook vaker gehad op Windows-bakken (Ook met Apache), maar heb er helaas geen oplossing voor. Op Linux werkt 't altijd perfect...

Originele startpagina - Stadindex.nl

Verwijderd

cdgrit schreef op 27 July 2003 @ 10:50:
Windows hosting sux. Ik heb het probleem ook vaker gehad op Windows-bakken (Ook met Apache), maar heb er helaas geen oplossing voor. Op Linux werkt 't altijd perfect...
Hier heeft TS toch niets aan. Dit is geen hulp, dit is zeuren en flamen

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:30

Reptile209

- gers -

Kijk eens naar dit draadje: Nog steeds problemen preloading images !!. Daar zou het 'm kunnen zitten in de headers die de server met de plaatjes meestuurt (of liever gezegd: niet meestuurt). Wellicht bij jou ook het geval?

Zo scherp als een voetbal!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Aangezien de plaatjes niet geserveerd worden door eigen programmatuur maar door IIS hoort dit niet in P&W.
-> [SA]

Who is John Galt?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:30
Nadat ik op je site was geweest zag ik ook nergens meer plaatjes staan.

Ik denk niet dat het met je webserver te maken heeft want nu.nl heeft naar mijn weten nooit IIS gedraaid.

Ik zou eerder denken aan een javascriptje.

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-09 09:24

Tjark

DON'T PANIC

oew... wicked... idd. Toen ik op een 2e pagina van je klikte zag ik geen pics meer. Maar vervolgens kreeg ik ook geen pics/gifs meer in m'n andere explorer windows.
Maar ook in andere browsers doet jouw site 't erg raar (Moz1.1 en NS4.7). traag reloaden etc wat zeker niet aan mijn uni-verbinding ligt. 't lijkt er idd op dat er iets raars is met IIS oid.

*insert signature here

• Norckon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-09 16:05
Nergens last van :? Zie alle plaatjes gewoon.. (WinXP US Pro SP1, IE6SP2, Javascript aan, Cookies uit)

• poohfriends
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-04-2025
Dat is dus het extra vreemde, niet iedereen heeft er last van. Ik heb hier twee pc's staan en op mijn pc heb ik er last van, maar op de andere niet.

Wat ik helemaal vreemd vind, is dat ik eerst mijn engelse pagina heb gemaakt met phpnuke. Vervolgens heb ik deze gekopieerd en aangepast voor mijn nederlandse pagina. Dit heb ik in maart gedaan. Op mijn nederlandse pagina verschijnen de plaatjes zonder problemen, maar op de engelse verschijnen ze dus soms wel en soms niet.

Hopelijk kan iemand me nog een tip geven waar het aan kan liggen?
Pagina: 1