Ik heb sinds een tijdje dat ik vaak geen plaatjes kan zien op mijn pagina (www.poohfriends.com). Ik weet dat veel bezoekers hier ook last van hebben aangezien ik hier reacties over krijg. Het is echter niet altijd. De ene keer zie ik ze wel gewoon en de andere keer niet. Als ik de plaatjes niet zie, dan zie ik vervolgens ook geen plaatjes meer op andere pagina's. Dit lijkt op de problemen die nu.nl een tijdje geleden veroorzaakte ([rml][ IE] .gif niet meer te zien[/rml]). Alleen lijkt mijn pagina dus dezelfde problemen te veroorzaken.
Ik heb alle berichten doorgenomen die met nu.nl te maken hadden, maar het werd mij niet duidelijk hoe ze het nou opgelost hebben.
Wat ook nog vreemd is, is dat ik een bijna identieke pagina heb alleen dan in het nederlands (www.winniedepoeh.nl). Hier verschijnen de plaatjes echter wel gewoon. Alleen op mijn engelse pagina heb ik hier last van.
Mijn gegevens:
Windows 2000 server
IIS
PHP-nuke basis voor mijn pagina
Heeft iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen?
Ik heb alle berichten doorgenomen die met nu.nl te maken hadden, maar het werd mij niet duidelijk hoe ze het nou opgelost hebben.
Wat ook nog vreemd is, is dat ik een bijna identieke pagina heb alleen dan in het nederlands (www.winniedepoeh.nl). Hier verschijnen de plaatjes echter wel gewoon. Alleen op mijn engelse pagina heb ik hier last van.
Mijn gegevens:
Windows 2000 server
IIS
PHP-nuke basis voor mijn pagina
Heeft iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen?