Toon posts:

[XP]Irritante "Setup" dialoog bij starten systeem *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een paar dagen een heel irritant probleem met mijn windows
XP installatie (geen SP1 geiinstalleerd, niet nodig want ik heb geen problemen).
Telkens wanneer mijn laptop klaar is met boot komen er snel twee dialogen voorbij flitsen (waarbij je amper kunt zien waar het om gaat) die kennelijk door een setup proces tevoorschijn getoverd worden. Ze komen en gaan binnen een paar tienden van seconden.
Ik heb nergens iets kunnen vinden in de registry (Run, RunOnce e.d.) en niks in mijn start menu. Nu treed het probleem opeens ook op als ik mijn Firewire of USB HDD aansluit , het probleem doet zich ook voor als ik er een floppy in de floppydrive steek, hetzelfde geld voor de cdrom/dvd speler.

Ik heb al zitten zoeken in de autorun en insert notification handlers in de registry maar daar heb ik niks kunnen vinden. Last van spyware heb ik ook niet want dat installeer "ik" niet (AdAware kan me ook niks melden anders dan wat suffe cookies).
Iemand een idee hoe ik die irritantie dialogen de nek kan omdraaien?

Verwijderd

Ja ook eens gehad, maar bij mij kwam het als ik Word opstartte.. ook dagenlang gezocht naar een oplossing en toen maar WinXP weer eroverheen geinstalleerd.. dat werkte

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:42

momania

iPhone 30! Bam!

kan je via 'start -> uitvoeren -> msconfig' ook niks vinden?

OS even in titel vermeld: Windows Operated Systems - Policy

[ Voor 45% gewijzigd door momania op 27-07-2003 15:06 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

laat je msn opstarten tijdens het booten? die komt bij mij ook wel eens voorbij vliegen met zo een venster