[ervaring]Thermal Take TR2 M1 koeler tri-led

Pagina: 1
Acties:

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 11:00
Omdat mijn XP 2800 idle 55 graden is en met maxiamale processor belasting 67 graden wordt wil ik een andere cpu koeler aanschaffen.

Bij eynstein zag ik deze staan:
Thermal Take TR2 M1 koeler tri-led (http://www.eynstein.nl/a/2926.html)

Omdat ik hier nog een aantal andere onderdelen bestel kwam ik dus bij deze koeler uit...

Enkele reviews zijn:
http://www.meetthegeeks.org/ourreview/2003/tr2m1&m3/
http://www.overclockedcaf...ews&file=article&sid=5762

Heeft iemand ervarig met deze cpu koeler?

Verwijderd

geen ervaring maar je kunt ook een "Spire Falconrock 2" aanschaffen, die is ook lekker stilletjes en koelt goed :)

• Race Eend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Hoe zit het met de rest van je koeling, want het wil niet zeggen dat je met dit warme weer en geen/weinig casefans een beter resultaat hebt.

Die koeler is opzich prima, het enige nadeel is dat hij op de medium en high stand niet erg stil is. In de low stand wel, maar in de low stand is overklokken alleen mogelijk met een goede casekoeling.

• Binnetie
Ik heb een Thermaltake Xaser III met 7 fans erin! 2 voorin, 2 achterin, 2 aan de zijkant, en 1 bovenop. Misschien zijn de fans niet goed afgesteld. Ik bedoel dus dat ik misschien de ene moet laten aanzuigen en de andere de lucht moet laten afzuigen. Weten jullie wat de beste opstelling is!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 13:52

MaDLiVe

.-Observer-.

Binnetie schreef op 26 July 2003 @ 23:59:
Ik heb een Thermaltake Xaser III met 7 fans erin! 2 voorin, 2 achterin, 2 aan de zijkant, en 1 bovenop. Misschien zijn de fans niet goed afgesteld. Ik bedoel dus dat ik misschien de ene moet laten aanzuigen en de andere de lucht moet laten afzuigen. Weten jullie wat de beste opstelling is!
Fans voorin laten inzuigen, achterin laten afvoeren. Beetje onderdruk kan geen kwaad en levert betere coolprestaties op. Kijk ook even naar de aero 7 plus van CM. De whisperrockII is ook geen slechte keuze.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Burning_Tyre
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 19:21
Ik heb zelf de Thermaltake Vulcano 7+, op medium en high is ie niet echt stil, maar koelt wel verbluffend goed... in de 30/40 graden op me xp 1700+

12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput

• Binnetie
Heeft nog niemand deze koeler in huis? Want de Coolermaster is toch nog wel vrij prijzig...

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2025

igg

waar een wil is ben ik weg

Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 23:43:
geen ervaring maar je kunt ook een "Spire Falconrock 2" aanschaffen, die is ook lekker stilletjes en koelt goed :)
Heb er hier vier draaien (waarvan 2 op m'n s2460), heerlijk stil, erg goedkoop en koelen voldoende.

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Binnetie schreef op 26 juli 2003 @ 23:59:
Zoals ze standaard zitten is dus de beste opstelling ;)
Voorin en aan de zijkant lucht inblazen, achteraan en bovenin lucht uitblazen.

🖥️ | 🏎️ | 🚙

• Binnetie
Dan heb ik dus de beste opstelling. Ik heb 1 fan aan de zijkant vervangen door een Akasa fan met 4 blauwe ledjes...
Ik heb nu de zijkant van mij kast opstaan en de temperatuur is nu idle tussen de 50 en 52 graden...
Pagina: 1