QF50C Zilver

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-02 23:08
Wie weet waar ik deze kast kan halen? (liefst met audio, en usb aan de voorkant)
Afbeeldingslocatie: http://www.aopen.nl/products/housing/images/qf50c_silver_b.jpg
Kan aleen maar de blauwe versie van die kast vinden, maar vind deze eigenlijk een stuk mooier. Woon in weert, dus het liefst hier ergens in de buurt of via een betrouwebare internetwinkel

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
www.tweakers.net
is eigelijk alles wat je nodig hebt
gewoon via Inet doen, is altijd veilig op rebours,
vooruit betalen kan ook, check dan alleen ff alle posts (of veel) uit de shop survey,

heb maar 1 keer een probleem gehad met EXILE (kent iemand misschien nog wel)
90 euro weg, maar dat houd mij neit tegen, gewoon de shopsurvey lezen)

persoonlijk vind ik
1to0
challange computers
perfect systems
wintelco
heel goed

• Brammel
ixl85 schreef op 26 July 2003 @ 23:39:
www.tweakers.net
is eigelijk alles wat je nodig hebt
gewoon via Inet doen, is altijd veilig op rebours,
vooruit betalen kan ook, check dan alleen ff alle posts (of veel) uit de shop survey,

heb maar 1 keer een probleem gehad met EXILE (kent iemand misschien nog wel)
90 euro weg, maar dat houd mij neit tegen, gewoon de shopsurvey lezen)

persoonlijk vind ik
1to0
challange computers
perfect systems
wintelco
heel goed
Ik kan aleen de blauwe versie van die CF50C vinden. Ik vind die zivler/zwarte versie eigenlijk veel mooier, maar weet dus niet waar ie te koop is

Verwijderd

pricewatch: AOpen QF50C (ATX, 300W 24-Pins PSU, Blauw)

Ik neem aan dat je die bedoeld, ik weet niet waar die blue op slaat, maar het type nummer komt overeen.

Wat raar, ze hebben overal een blauwe onder het zelfde type-nummer, volgens mij hebben ze daar bij aopen op de site zelf een vergissing gemaakt...

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2003 00:20 ]

• Brammel
Verwijderd schreef op 27 July 2003 @ 00:17:
pricewatch: AOpen QF50C (ATX, 300W 24-Pins PSU, Blauw)

Ik neem aan dat je die bedoeld, ik weet niet waar die blue op slaat, maar het type nummer komt overeen.
Maar dit had je heel gemakkelijk zelf kunnen vinden...
Dit had ik inderdaad al gevonden, maar kijk nou naar het verschil:
QF50C Blue:
Afbeeldingslocatie: http://www.aopen.nl/products/housing/images/qf50c_b.jpg

QF50C Zilver:
Afbeeldingslocatie: http://www.aopen.nl/products/housing/images/qf50c_silver_b.jpg
Persoonlijk vind ik die zilver versie veel mooier, maar weet dus niet waar die te vinden is, overal hebben ze aleen de blauwe versie

Verwijderd

Dat zag ik dus opeens ook, heel raar aangezien ze hetzelfde type nummer hebben, dat ben ik nog niet eerder tegengekomen.
Ik weet ook niet goed wat ik er van moet denken...

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hoezo raar? Er zijn genoeg fabrikanten die gewoon 2 versies van een model uitgeven onder hetzelfde type nummer. Dan wordt de kleur gewoon aangegeven buiten het type nr. om. In dit geval dus met 'blue' en 'silver'. Daar slaat blue dus op.

Ik kan de silver versie van de QF50C trouwens ook niet vinden, alleen de QF50A is er veel in het zwart.

[ Voor 10% gewijzigd door Laurent op 27-07-2003 00:28 ]

Verwijderd

In Nederland kan ik hem zo vlug ook niet vinden, in Duitsland weer wel, ik ga toch ff verder kijken nog.

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
Verwijderd schreef op 27 juli 2003 @ 00:21:
Dat zag ik dus opeens ook, heel raar aangezien ze hetzelfde type nummer hebben, dat ben ik nog niet eerder tegengekomen.
Ik weet ook niet goed wat ik er van moet denken...
het licht gewoon aan de licht inval :)

kidding,
maar ik zou gewoon de winkels ff mailen en het hun uitleggen, en vragen of ze je verder kunnen hlepen (desnoods bestellen)

• Brammel
ixl85 schreef op 27 juli 2003 @ 00:26:
[...]

het licht gewoon aan de licht inval :)

kidding,
maar ik zou gewoon de winkels ff mailen en het hun uitleggen, en vragen of ze je verder kunnen hlepen (desnoods bestellen)
Ja, maar vraag me af of ze ze wel kunnen bestellen. Was vandaag bij een comptuerzaak, en zouden kijken of ze hem konden bestellen, maar nee hoor, aleen de blauwe versie wat bij hun te krijgen

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je zou even bij deze toko een mailtje kunnen droppen met de vraag of de QF50C zilver is of blauw. Aangeizen er niks bij staat en bij de HQ08 bijvoorbeeld wel netjes 'blue' staat. Al gok ik er op dat het een blauwe versie is; tot nu toe ben ik alleen nog maar blauwe QF50C's tegengekomen.. het lijkt wel alsof er alleen een blauwe versie hier geleverd wordt.

Het zal het niet eerste product zijn van AOpen wat in Nederland later gereleased wordt dan in b.v. de US.

[ Voor 14% gewijzigd door Laurent op 27-07-2003 00:34 ]

Verwijderd

ik zou zeggen, mail naar aopen Nederland en vraag waar ze hem verkopen, en als dat niet lukt dan vraag of je hem kan hebben eentje omdat je hem wilt reviewen op weet-ik-welke-site, ik weet wel dat die mensen bij aopen erg aardig zijn en mij ook verschillende bezels hebben opgestuurd omdat ik die kwijt was, en voor nop :)
Tis maar een idee...

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

pt0x

Why are we here..

bel de winkel op die de blauwe verkoopt en vraag ze of ze eenmalig een zwarte willen bestellen, lijkt me geen probleem

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-02 23:11

Tjark

DON'T PANIC

By een bepaalde distributeur zie ik 'm niet in de lijst staan. Wel een hele zooi 'blue'

*insert signature here

• Brammel
Verwijderd schreef op 27 July 2003 @ 00:35:
ik zou zeggen, mail naar aopen Nederland en vraag waar ze hem verkopen, en als dat niet lukt dan vraag of je hem kan hebben eentje omdat je hem wilt reviewen op weet-ik-welke-site, ik weet wel dat die mensen bij aopen erg aardig zijn en mij ook verschillende bezels hebben opgestuurd omdat ik die kwijt was, en voor nop :)
Tis maar een idee...
Heb aopen gemaild voor een dealer waar ze hem verkopen. Het is dus ff afwachten, over dat reviewen, lijkt me sterk dat ze dat doen, hij is namelijk precies hetzelfde als de blue edition, maar dan ander kleurtje. En ik heb gemerkt dat die blauwe volop te verkrijgen is...
pt0x schreef op 27 July 2003 @ 00:37:
bel de winkel op die de blauwe verkoopt en vraag ze of ze eenmalig een zwarte willen bestellen, lijkt me geen probleem
Zoals ik al zei, heb ik al bij 1 winkel geprobeert, en konden hem gewoon niet krijgen bij de leverancier. En ik heb zo'n vaag vermoeden dat hij nog niet in nederland te krijgen is.

[ Voor 22% gewijzigd door Brammel op 27-07-2003 00:43 ]

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

pt0x

Why are we here..

sorry ik was te vroeg met replyen en te laat met lezen :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
toevallig.. ik ben ook net op zoek naar die case. Die blauwe vind ik ook erg mooi, maar die zilveren toch net ietsje mooier ;) Het lijkt er alleen op dat die helemaal niet in NL geleverd wordt, want ik kan hem ook bij geen enkele zaak vinden. Mocht je hem nog ergens vinden kun je wil je het dan in deze thread zetten?

Weet iemand trouwens ook hoe dat met die front USB aansluiting zit van deze kast? Bij veel zaken vermelden ze dat zo'n usb aansluiting aanwezig is, terwijl op de site van Aopen staat dat het 'optional' is.. Vergissen die winkels zich en zit het er niet standaard op of zit het er wel gewoon op? Ik heb al wel wat mailtjes verstuurd naar winkels, maar nog geen reply's.

• Brammel
Palomar schreef op 28 July 2003 @ 11:38:
toevallig.. ik ben ook net op zoek naar die case. Die blauwe vind ik ook erg mooi, maar die zilveren toch net ietsje mooier ;) Het lijkt er alleen op dat die helemaal niet in NL geleverd wordt, want ik kan hem ook bij geen enkele zaak vinden. Mocht je hem nog ergens vinden kun je wil je het dan in deze thread zetten?

Weet iemand trouwens ook hoe dat met die front USB aansluiting zit van deze kast? Bij veel zaken vermelden ze dat zo'n usb aansluiting aanwezig is, terwijl op de site van Aopen staat dat het 'optional' is.. Vergissen die winkels zich en zit het er niet standaard op of zit het er wel gewoon op? Ik heb al wel wat mailtjes verstuurd naar winkels, maar nog geen reply's.
Nee, USB zit er niet standaard op, als je op de mycom site kijkt zie je dat het er niet op zit daar. Ik ben ondertussen toch maar van gedachte veranderd, en ga voor de antec Lanboy, ten eerste omdat ie een 350 watt voeding heeft, en bovendien hoef ik dan niet zelf meer te gaan modden ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.antec-inc.com/images/400/lanboy.jpg

• Palomar
  • Niet online
bram1234 schreef op 28 July 2003 @ 12:32:
[...]

Nee, USB zit er niet standaard op, als je op de mycom site kijkt zie je dat het er niet op zit daar.
misschien dat ze het vergeten zijn? Op de site van de lokale computerboer hier staat wel weer dat ie USB heeft.. ik ga dr vanmiddag maar ff langs dan.

Verwijderd

Ik heb deze kast (Blue) nu 2 weken en er zit standaard een frontpanel in met 2x een USB, een MIC-in, en een headphones-out.

Het is op zich een knappe kast, maar ik vindt 'm persoonlijk vrij weinig ruimte hebben. Ik ga denk ik toch maar een nieuwe Chieftec BX halen binnenkort :)

• Palomar
  • Niet online
ik heb hem net ook opgehaald (blauwe). Inmiddels alles ingebouwd. Mooi kastje en ook wel lekker stil :) USB+audio aansluitingen zaten er idd ook gewoon op, maar ik heb ze alleen nog niet aan de praat. Mijn mobo (msi k7t turbo) heeft nl. wel zo'n onboard USB aansluiting, maar die blijkt anders te zijn dan het stekkertje wat naar het frontpanel gaat :( Er zitten wel allemaal losse kabeltjes bij met beschrijving (+, -, ground etc.) dus ik denk dat ik daar maar wat mee moet uitvogelen. Zelfde geldt ook voor mn SB live. Daar zitten wel wat aansluitingen op, maar het stekkertje past er niet op..

• Exirion
  • Laatst online: 23:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Voor iets meer geld heb je de H500B. Is ook zilverkleurig en heeft aan de voorkant een rookglazen deurtje. De voeding is een ultra silent voeding met 12cm fan, en aan de voorkant van de kast zitten connectoren voor audio/usb/firewire. Persoonlijk vind ik de QF50 voor het geld een nette kast, maar door het een brede front een beetje lomp overkomen. Maar da's mijn mening.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

had geen zin om alles te lezen. dus als je er al een hebt sorry,

kijk even op www.pczaak.nl te bergen op zoom. hier heb ik de mijne vandaan en hij is redelijk goedkoop iets onder de 45 euri geloof ik.

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-02 11:46

Alaksandus

Vae puto deus fio

http://www.cool-prices.nl...d--2,sgid--167,artId--159

Ze hebben nog maar 1 stuk op voorraad, maar zal nog wel besteld kunnen worden lijkt me..

Mijn god, had niet door dat het al zo'n oud topic was... :D

[ Voor 20% gewijzigd door Alaksandus op 08-02-2006 20:46 ]

Als een god in Nijmegen.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wel heel oud topic dit :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.