S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Neuh, da's een historisch foutje om te voorkomen dat als de post op +1 staat en 3 iemanden tegelijk denken "hee, die moet naar +2" na de submit de reactie opeens op +4 staat, want dat was niet de bedoeling van die 3 iemanden.m.m schreef op 26 juli 2003 @ 23:05:
Volgens mij heeft die puntenteller wat last van de PM tests ofzo... -0,8 inzichtvol![]()
Roger that collega * Superdeboer !m.m schreef op 26 July 2003 @ 22:58:
Ik zie ze niet vaak, reacties die de +4 verdienen, maar deze doet het met glans en wimpel. Keep up the good work collega superdeboer
Ik ben al hard op weg om Beaves te gaan overroelen.

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
* Teckna slaps Robin Vreuls arround with a big large trout.Robin Vreuls schreef op 27 July 2003 @ 00:05:
Eigelijk is het een nul off-topic, want het gaat om een elektriciteit![]()
Het was een inleiding voor een vergelijking voor deze rechtzaak.Zo is het duidelijk ook hier: de rechtbank heeft het eerst niet aangedurfd om een dergelijke verstrekkende uitspraak ten aanzien van de qualificatie van een domeinnaam als voor eigendom vatbaar te doen
En ik al blij dat ik sinds vandaag godlike ben. Scheelt dat ik eigenlijk vrij weinig reageer op de frontpage.Superdeboer schreef op 27 July 2003 @ 01:07:
[...]
Roger that collega * Renegade !En bedankt voor het compliment natuurlijk.
Ik ben al hard op weg om Beaves te gaan overroelen.![]()
Kijk maar, voor wat betreft mijn totaalscore sta ik momenteel op plaats 1338, ofwel 1337 + 1. Ik heb geen wiskunde examen gedaan, maar mijn gevoel zegt dat 1337 + 1 "überl33t" is.
![]()
[afbeelding]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Superdeboer, je hebt niet zoveel reacties nodig om Renegade als Godlike weer op z'n plaats te zetten hoorAantal reacties 209 (#695)
Gemiddelde 0,18 reacties per dag
Totaalscore 525 (#302 - 2,5 modpunten per reactie)
Karma 974 (#120 - 4,7 punten per reactie)
Tweakotine 368 (#645)
Status Godlike
[ Voor 5% gewijzigd door Delerium op 27-07-2003 12:54 ]

[ Voor 9% gewijzigd door Renegade op 27-07-2003 13:50 ]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ik ga gewoon Beaves verslinden, meer niet.
Overigens, niet om het een of het ander... Maar deze reactie is heel erg overbodig, dan wel offtopic. De uiteindelijke eindbeslissing in dat arrest is namelijk totaal onbelangrijk, het baanbrekende zit 'm in die twee interpretatiekwesties. De uitkomst kan iedereen trouwens ook zo opzoeken met behulp van die vindplaats die ik erbij heb gezet. Verder draagt die reactie niets bij aan het verhaal over Sex.com en Verisign. Ik begrijp eigenlijk het nut van die reactie niet helemaal... en dan te bedenken dat ook die op +4 heeft gestaan.

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.