Toon posts:

Canal+ met PCTV Rave

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een beetje door de oudere topics heen zitten te bladeren en zoeken. Helaas wordt elk stuk waarin gevragen wordt hoe en wat je Canal + op je pc met een PCTV kaart kan decoderen op slot gedaan. Echter zeer ONTERECHT!!

Het is namelijk wettelijk gezien niet illigaal om het signaal van Canal + te decoderen zonder officiele decoder van Canal +. Iedere inwoner van Nederland die kabel heeft krijgt namelijk een signaal van Canal + meegezonden (mits regiogebied van Canal +). De Nederlandse burger is vrij om te doen en laten wat men wil met dit signaal zolang het geen overlast op het kabelnetwerk opbrengt. Dit aldus de Nederlandse Grondwet.

(Dit is geen larie, dit is uitgepluist tot op de bodem en Canal + heeft deze zaak al meerdere keren om deze reden verloren tegen verschillende kleine bedrijven).

Ik heb zelf de PCTV, Pinnacle Rave kaart. Mijn vriendin zijn druk op zoek naar een manier om Canal + op de pc te kunnen decoderen. Kan iemand mij misschien een manier beschrijven en of een naam van een Decoder zodat ik die kan downloaden?

Alvast bedankt.

Groetjes,

hames.

O ja, op slot zetten van deze topic is erg flauw en ongegrond aangezien het wettelijk dus niet illigaal is!!! Waarom zal het hier wel illigaal zijn dus?

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Het is op een forum als deze niet mogelijk om alle claims van non-illegaliteit na te checken omdat dit tijd kost en topics als deze eigenlijk zo snel mogelijk op slot moeten in verband met vermeende illegaliteit. Op de private fora zou een vraag als deze mischien eerder oogluikend worden toegelaten.

Ik kan en zal dus dit topic niet voor je sluiten

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 22:08

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Ronny's cablecrypt decoder

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-08 13:27
Dus waarom hebben ze toen het blad Computer idee nog uit de schappen gehaald?

[ Voor 8% gewijzigd door The_Greater op 26-07-2003 22:43 . Reden: beetje dubbel op ;) ]

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

The_Greater schreef op 26 July 2003 @ 22:41:
Dus waarom hebben ze toen het blad Computerblad Computer idee nog uit de schappen gehaald?
Dat bedoel ik, het aanzetten tot een dergelijke daad zou best nog wel eens strafbaar kunnen zijn!

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

The_Greater schreef op 26 July 2003 @ 22:41:
Dus waarom hebben ze toen het blad Computer idee nog uit de schappen gehaald?
Heeft dat verhaal geen staartje gekregen?

Ik meen dat de Computer Idee uiteindelijk aan het langste einde heeft getrokken... Toch??

Anyway, ik vind het decoden van (C)anal+ vrij nutteloos omdat het geluid niet te decoderen is... (Bummer).

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Neem contact op met de moderators die slotjes hebben gezet op desbetreffende draadjes die je via de Search had gevonden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.