Ik heb zelf een site gehost staan bij Digitalus; (
www.digitalus.nl). Ik heb nog nooit problemen gehad en ik betaal slechts 8 euro voor 300 MB schijfruimte en 10 Gig dataverkeer. Daarnaast heb ik ook een kleinere site bij Nederhost (
www.nederhost.nl) gehost, die qua hosting duurder is. Het grote verschil wat ik tussen beide merk is eigenlijk alleen de service, de betrouwbaarheid is bij beide gelijk, maar je merkt gewoon dat Nederhost professioneler is. Ze geven sneller antwoord op je mail en beantwoorden ook datgene wat ik vraag terwijl ik aan Digitalus wel eens wat vaker een mailtje moet sturen, omdat ze de eerste keer niet snappen wat ik bedoel.
Trouwens zulke goedkope hostingproviders huren vaak een eigen server zeer goedkoop in Amerika en verhuren weer kleine stukken harde schijf aan hun klanten terwijl duurdere hostingproviders een eigen server hebben. Die server staat dan 9 van de 10 keer in het datacentrum aan de Gyroscoopweg in Amsterdam.
[
Voor 19% gewijzigd door
rimave op 26-07-2003 22:52
]
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.