[Hosting] Deze is wel heel goedkoop

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 16:10
Ik ben opzoek naar een leuke prijs voor domeinhosting etc. Ik kwam uit op www.hostus.nl. Deze is wel heel goedkoop en bied al een compleet hostingpakket aan voor 1,75 per maand (ex domeinnaam).

Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik wil namelijk hier mijn site gaan hosten en wil er niet al teveel voor betalen...

[ Voor 17% gewijzigd door Binnetie op 26-07-2003 22:32 ]

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Geen ervaring, maar 2M hosting (http://www.2mhost.com) gaat al voor $1.50 (wat nu zo'n 1 euro 25 is), en van een vriendin hoor ik dat ze er nog nooit problemen heeft gehad.

If you choose to criticise you choose your enemies

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 17:29

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Is op zich best een normale prijs hoor, daarvoor zou ik ook wel 15mb hd space met 750mb traffic/mnd kunnen leveren, das enorm weinig in die bussiness... Waarschijnlijk is het btw nog ex.btw, net als de domeinprijzen op die pagina... Maar jah, ik ben ergens bang dat je er toch niet de kwaliteit krijgt die je bij andere hosts krijgt...

• Binnetie
Tja ik weet dat www.ruinen.nl (site van mijn dorp) gehost wordt door hun en dat die altijd nog bereikbaar is geweest...
De prijzen zullen inderdaad wel ex btw zijn...

• Binnetie
Die andere pakketten zijn ook wel cheap!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 20:53
Ik heb zelf een site gehost staan bij Digitalus; (www.digitalus.nl). Ik heb nog nooit problemen gehad en ik betaal slechts 8 euro voor 300 MB schijfruimte en 10 Gig dataverkeer. Daarnaast heb ik ook een kleinere site bij Nederhost (www.nederhost.nl) gehost, die qua hosting duurder is. Het grote verschil wat ik tussen beide merk is eigenlijk alleen de service, de betrouwbaarheid is bij beide gelijk, maar je merkt gewoon dat Nederhost professioneler is. Ze geven sneller antwoord op je mail en beantwoorden ook datgene wat ik vraag terwijl ik aan Digitalus wel eens wat vaker een mailtje moet sturen, omdat ze de eerste keer niet snappen wat ik bedoel.

Trouwens zulke goedkope hostingproviders huren vaak een eigen server zeer goedkoop in Amerika en verhuren weer kleine stukken harde schijf aan hun klanten terwijl duurdere hostingproviders een eigen server hebben. Die server staat dan 9 van de 10 keer in het datacentrum aan de Gyroscoopweg in Amsterdam.

[ Voor 19% gewijzigd door rimave op 26-07-2003 22:52 ]

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Verwijderd

Heeft iemand www.hostus.nl al bekeken ?

Leg mij dan eens uit hoe ik "zaken" kan doen ?

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 22:57:
Heeft iemand www.hostus.nl al bekeken ?

Leg mij dan eens uit hoe ik "zaken" kan doen ?
Door hier te klikken :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:50
liquid-orange schreef op 26 July 2003 @ 22:49:
Ik heb zelf een site gehost staan bij Digitalus; (www.digitalus.nl). Ik heb nog nooit problemen gehad en ik betaal slechts 8 euro voor 300 MB schijfruimte en 10 Gig dataverkeer. Daarnaast heb ik ook een kleinere site bij Nederhost (www.nederhost.nl) gehost, die qua hosting duurder is. Het grote verschil wat ik tussen beide merk is eigenlijk alleen de service, de betrouwbaarheid is bij beide gelijk, maar je merkt gewoon dat Nederhost professioneler is. Ze geven sneller antwoord op je mail en beantwoorden ook datgene wat ik vraag terwijl ik aan Digitalus wel eens wat vaker een mailtje moet sturen, omdat ze de eerste keer niet snappen wat ik bedoel.

Trouwens zulke goedkope hostingproviders huren vaak een eigen server zeer goedkoop in Amerika en verhuren weer kleine stukken harde schijf aan hun klanten terwijl duurdere hostingproviders een eigen server hebben. Die server staat dan 9 van de 10 keer in het datacentrum aan de Gyroscoopweg in Amsterdam.
ja die bedrijven huren inderdaad vaak een server ergens anders in, wat inhoudt dat als het daar misgaat het vaak een dag of meer plat ligt...

maar ja ik ken ook een host, heb er zelf enkele sites, die eigen servers heeft, en er is wel eens iets plat gegaan maar 1 telefoontje en 10 minuten later was t weer online...

maar volgens mij mag ik geen namen noemen hier...

kosten zijn overigens 5 euro per maand ( er zijn ook duurdere paketten maar meer heb ik niet nodig)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

Oeps, mijn scherm staat ingesteld met een groot lettertype, dan zie je de links niet staan.

Verwijderd

Goedkope hosting, das een onderwerp dat steeds meer mensen zoeken nu de familie foto's online moeten. De bovengenoemde providers zijn goedkoop, zover ik kan zien is digitalus.nl de goedkoopste plus veel ruimte voor de foto's en filmpies... Jammer van de matige service bij dit bedrijf. Vevida is ook goedkoop, en een veel betere service, maar daar kan je de registratie niet loskoppelen van de hosting. En iedere upgrade is meerprijs. Jammer.

Maare, die "goedkope" servers in Amerika kan ik niet vinden. Heeft iemand ervaring met een aanbieder die veel hd- ruimte met een online panel aanbiedt?

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Van digitalus heb ik veel negatieve berichten gehoord. Er was zelfs iemand die de website digitalus.sucks.nl had opgericht. Deze is inmiddels weer offline.
Ik zou hen dus niet vertrouwen.

Ik heb persoonlijk goede ervaringen met www.freerider.nl die ook goedkope hosting bied.

Verder nog wat andere aanbieders die ik in mijn favorieten had staan:
www.subhosting.nl
www.flexwebhosting.nl
http://www.web4uhosting.nl

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-04 13:31
Je kan ook bij mij hosten. Ben je iets meer kwijt, maar wel betere service ;)

We see things as we are, not as they are

Verwijderd

voor bedrijven www.novaxess.nl €4,08 ex maandelijks eenmalig €49.92 voor 50 MB zonder datalimiet en per 10 mb extra €11.34 ex eenmalig,
LET OP GEEN DATALIMIET lijkt dus duurder maar is het niet

Verwijderd

Check eens subhosting.nl, alleen maar positieve ervaringen en zeer aantrekkelijke prijzen, vanaf 10 Euro per jaar :)

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Neem eens een kijkje op http://www.webhostingtalk.nl

Staan af en toe ook wel leuke aanbiedingen bij

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• jep
  • Laatst online: 17-05 22:43

jep

Leuk en niet duur. Ook erg brak :P Een bedrijfje dat voor 1,50 hosting pakketjes aanbied kun je niet echt serieus nemen. Is trouwens gewoon zo'n 99 euro dedicated doos in amerika :P. Voor goedkope troep dumpspace ideaal. :P

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik zie hier iedereen wel kijken naar de prijs van een pakket etc, maar hoe zit het met de dienstverlening en aftersales van deze bedrijven? Zeker voor (semi-)zakelijk gebruik (portfolio, cv, bedrijfssite etc) moet zoiets wel goed in orde zijn voordat je eraan begint, want je kunt niet zelf ff de server uit het rack trekken om 'm te fixen als deze down is.
Bedenk ook van te voren hoe je het gaat aanpakken als er om welke reden dan ook een langere downtime ontstaat, kijk alvast naar een backup-provider waar je snel je site naartoe kunt gooien als je #1 provider plat gaat.

• jep

jep

Voor semi zakelijk gebruik kijk je direct verder bij zo'n prijs. Een (semi-) professioneel bedrijf heeft kosten. Als ze die niet hebben kunnen ze niks hebben, schiet ook niet op.

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:27
€1,75 per maand? Dat is voor een serieus bedrijf het factureren niet waard, ook al gaat het per jaar.

Dit soort bedrijven denken dat ze er met een server van €99 per maand zijn, en baseren hun prijzen alleen op de kosten van de server. Er komt echter nog zoveel meer bij kijken :)

De rest van de pakketten zijn ook belachelijk goedkoop geprijst, alleen dat laatste pakket gaat.

En dan te bedenken dat er nog 1000 hosters zijn in NL die nog erger zijn...

• jep

jep

Ik vraag me af hoe ze uberhaupt hun SIDN kosten betalen met zulke inkomsten. :) Zal allemaal wel niet lang duren.

Alhoewel ik denk dat er veel accounts de deur uit vliegen

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 16:08

Korakal

Up up up!

Internet & Telefonie Hosting FAQ al eens bekeken?
Dan had je ook gezien dat dit topic niet echt de bedoeling was.

Voor ervaringen zie ook http://www.webhosters.nl/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.