Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
er zijn wel crack progsels voor (google), maar wat vaak werkt is hem openen in de spreadsheet van ms works of in openoffice.org
Verwijderd
Als je het nog weet hoe lang is het wachtwoord ongeveer ?
Er zijn inderaad tool die de wachtwoorden kunnen achterhalen echter hoe langer het wachtwoord hoe langer het duurt.
Er zijn inderaad tool die de wachtwoorden kunnen achterhalen echter hoe langer het wachtwoord hoe langer het duurt.
En bij een letter of 10 kun je al gauw denken aan enige dagen tot zelfs weken...dus ik hoop voor je dat het een kort ww is...
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Tot welk niveau heb je hem beveiligd, oftewel kan je de cellen die je niet kan wijzigen wel selecteren, zoja selecteer dan je hele werkblad en kopieer hem in een nieuw bestand.
Verwijderd
Even zoeken op passware kit bij google of je e-mail adres hier neer zetten, help ik je wel ff verder.
check z'n profile danVerwijderd schreef op 26 July 2003 @ 22:40:
Even zoeken op passware kit bij google of je e-mail adres hier neer zetten, help ik je wel ff verder.
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Ten eerste is het niet bepaald de bedoeling om op GoT beveiligingen te omzeilen (ik weet niet of het bestand echt van jou is, maar dan nog: ook anderen lezen mee). En ten tweede is dit op GoT en vooral via Google heel goed te vinden op termen als 'excel wachtwoord'. Kortom, toch maar een slotje. Succes 
Met een paar tientjes aan software is dit dus goed op te lossen. Eigen schuld, lege portemonee
Oeh en by the way mensen even een tip: "geef je mailadres" of google tips zijn niet echt handige manieren om tips te geven waarvan je verwacht dat ze niet legaal zijn
Met een paar tientjes aan software is dit dus goed op te lossen. Eigen schuld, lege portemonee
Oeh en by the way mensen even een tip: "geef je mailadres" of google tips zijn niet echt handige manieren om tips te geven waarvan je verwacht dat ze niet legaal zijn
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()