[Exel] Wachtwoord beveiligde sheet, pass kwijt.

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 15:27

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
Hey mensen van het goede leven

ik heb hierzo een exel sheet met daarop flink wat berekeningen.
Nu dacht ik van "misschien is het handig om em te beveiligen zodat ik of iemand anders geen aanpassingen in de sheet kan maken." nou dat beveiligen werkt perfect! te goed zelfs...
kben namelijk het wacht woord kwijt 8)7 :X
heel slim ik weet het.
maar ik heb geen zin om de HELE sheet op nieuw te maken.
is er niet een manier om die beveilinging te omzeilen of de berekeningen er gewoon uit te rukken? (die zijn namelijke ook niet zichtbaar, alleen de invoer en de uitkomst niet de manier waarop.)
Mochten jullie ideeen hebben die helpen (je mag ook ideeen neer zetten die niet helpen maar daar heb ik niet zo veel aan.) schroom dan niet om ze hier met mij mede te delen :D
Alvast bedankt!!!

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Verwijderd

er zijn wel crack progsels voor (google), maar wat vaak werkt is hem openen in de spreadsheet van ms works of in openoffice.org

Verwijderd

Als je het nog weet hoe lang is het wachtwoord ongeveer ?

Er zijn inderaad tool die de wachtwoorden kunnen achterhalen echter hoe langer het wachtwoord hoe langer het duurt.

Verwijderd

Advanced Office XP Password Recovery v2.0
Password recovery toolkit

Zoek de bovenstaande even met google, de meeste versies kunnen geprobeerd worden. Echter mag het password dan niet langer zijn dan 4 chars :'(

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

En bij een letter of 10 kun je al gauw denken aan enige dagen tot zelfs weken...dus ik hoop voor je dat het een kort ww is...

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Roynaldinho
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:22
Tot welk niveau heb je hem beveiligd, oftewel kan je de cellen die je niet kan wijzigen wel selecteren, zoja selecteer dan je hele werkblad en kopieer hem in een nieuw bestand.

Verwijderd

Even zoeken op passware kit bij google of je e-mail adres hier neer zetten, help ik je wel ff verder. :)

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 22:40:
Even zoeken op passware kit bij google of je e-mail adres hier neer zetten, help ik je wel ff verder. :)
check z'n profile dan 8)7

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ten eerste is het niet bepaald de bedoeling om op GoT beveiligingen te omzeilen (ik weet niet of het bestand echt van jou is, maar dan nog: ook anderen lezen mee). En ten tweede is dit op GoT en vooral via Google heel goed te vinden op termen als 'excel wachtwoord'. Kortom, toch maar een slotje. Succes :)

Met een paar tientjes aan software is dit dus goed op te lossen. Eigen schuld, lege portemonee ;)

Oeh en by the way mensen even een tip: "geef je mailadres" of google tips zijn niet echt handige manieren om tips te geven waarvan je verwacht dat ze niet legaal zijn :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.