Handelaar op de FP

Pagina: 1
Acties:

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
In dit nieuwsitem op de FP staan drie reacties van een user genaamd PM Computers. Dat zijn zijn enige reacties ooit. Eén daarvan viel mij in het bijzonder negatief op, namelijk deze.

Er staat dan wel geen e-mailadres bij vermeld, maar als je http://www.pmcomputers.nl intypt in je browser, dan komt daar een zeer commercieel ogende site uit. ;) Je hoeft dus niet lang te zoeken om deze snuiter te vinden. Ik betwijfel of het de bedoeling is dat bedrijven in reacties bij een nieuwsitem gaan lopen adverteren met het feit dat zij als een van de eersten dat product voorradig hebben. Dat lijkt mij niet helemaal de bedoeling. :)

Verder heb ik mijn bedenkingen bij dat verhaal over die PDF in zijn andere reacties... maar ik denk dat daar verder niet veel onregelementairs aan te ontdekken valt.

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Twijfelachtig.. het riekt naar spam, maar hij heeft geen openbaar mailadres en geeft ook geen site. Verder is het op zich wel nuttige info dat dat bord in week 33 in Nederland leverbaar is. Als iemand bijvoorbeeld zou zeggen van "ik heb Informatique gebeld en die kunnen 'm vanaf week 33 leveren!" dan zou ie volgens mij ook +3 krijgen ofzo :). Ik vind actie op zich niet nodig, wel 1 om een beetje in de gaten te houden, maar voorlopig spreekt het publiek al met een score van -1, misschien begrijpt ie de hint ;).

Professioneel Hyves-weigeraar

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Dat hij op -1 staat is ook voldoende voor mij. Zeker met jouw redenering begrijp ik dat je nu geen actie neemt. Ik vond het ook een twijfelgeval, maar om te voorkomen dat mij later verweten wordt dat ik niet op let tijdens het modden heb ik 'm toch maar even gemeld. ;) 8)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.