[IE] Toolbars die verdwijnen

Pagina: 1
Acties:

• TaZz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 12:43

TaZz

Nostalgist

Topicstarter
Ik heb een probleem met toolbars binnen Internet Explorer. Externe toolbars zoals bijvoorbeeld de google toolbar, of die van norton antivirus verdwijnen zodra ik IE opnieuw opstart.

Ik kan dus gewoon dmv rechter muisklik op een toolbar één van de andere toolbars activeren, maar na het afsluiten en starten van IE zijn ze weer foetsie. De setting 'lock the toolbars' maakt ook niks uit.

Weet iemand waar dit door kan komen?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Welke versie van IE? Waar heb je overal al gezocht om zelf tot een oplossing te komen? Waarop heb je gezocht? Heb je al Ad-Aware je systeem laten controleren? Enz... enz..

Kort samen gevat, geef eens wat meer info :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• TaZz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 12:43

TaZz

Nostalgist

Topicstarter
Ik had zelf al van alles geprobeerd in IE en gezocht in m'n registry. Ik heb daarna Spybot Search&Destroy alles laten controleren. Daarna nog gezocht via Google... niks noppes nada.

Ad-Aware had ik dus nog niet aan gedacht, eigenlijk omdat ik met Spybot meestal betere ervaringen heb. Maar goed, ik heb nu dus ook Ad-Aware alles laten scannen, en 't probleem is opgelost :)

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Welke versie heb je dan :? Anders moet je ff updaten naar 6.0 :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›