Ik had een HD met 4 partities nu wilde ik er 1 partitie van maken maar zonder de gegevens de verwijderen (was nl moeilijk te backupen).
Na wat gesearch op deze site
kwam ik bij Partition Magic 8 uit. Op zich een zeer goed programma.
Het ging allemaal wat ik wilde maar toen ie klaar was had ik een hele grote en een kleine van 360 MB (partitie dus). Nu wilde ik die 2 ook bij elkaar krijgen. Pling pling ging niet waren niet van de gelijke cluster grote dus ik die grote aan gepast aan die kleine partitie (wist nog van school dat een kleinere clustergroote beter was).
Hij ging aan het werk en toen kwam er een error ik huh
. PC-tje maar weer opgestart wat blijkt hij vind hem niet de HD dan. De HD in een andere PC met PM8 gestopt kreeg ik error 100 Bad Partition Table
.
Nu staan er zeer belangrijke gegevens op deze HD is het mogelijk om de cluster grote (ik denk dat dat het probleem is) terug te zetten of op zijn minst de gegevens goed te store-en.
Mijn PC herkent de HD in het begin maar als ik hem wil openen verdwijnt ie.
Help me please Thanks
Na wat gesearch op deze site
Het ging allemaal wat ik wilde maar toen ie klaar was had ik een hele grote en een kleine van 360 MB (partitie dus). Nu wilde ik die 2 ook bij elkaar krijgen. Pling pling ging niet waren niet van de gelijke cluster grote dus ik die grote aan gepast aan die kleine partitie (wist nog van school dat een kleinere clustergroote beter was).
Hij ging aan het werk en toen kwam er een error ik huh
Nu staan er zeer belangrijke gegevens op deze HD is het mogelijk om de cluster grote (ik denk dat dat het probleem is) terug te zetten of op zijn minst de gegevens goed te store-en.
Mijn PC herkent de HD in het begin maar als ik hem wil openen verdwijnt ie.
Help me please Thanks