Alweer een BSOD in XP
Ja, alweer. Ik baal er zelf ook van. 
Mij zusje kwam bij me en klaagde over een blauw scherm, met de volgende melding:
Dus ik enthousiast naar mijn zusje's computer en ik volgde nauwkeurig de instructies. Maar weer zonder resultaat. Toen ik 'chkdsk /r' deed in de Recovery Console, kreeg ik de melding dat er 'onherstelbare fouten' waren gevonden.
In de support van Microsoft stond ook nog wat over UDMA Controllers, maar dat is bij mijn zusje niet van toepassing. Ik heb voor de zekerheid wel even gewisseld van IDE kabel en ik heb alles even uit elkaar gehad. Dat laatste was zowieso nodig met al die stof, want dat was al vanaf het begin niet gebeurd.
Nou is mijn vraag: Is het werkelijk een onherstelbaar probleem of kan ik het systeem nog redden
Anders zit er dus een 'format c:' in.
Mij zusje kwam bij me en klaagde over een blauw scherm, met de volgende melding:
code:
Haar systeem:1
| 0x000000ED (0x81756860, 0xc0000032, 0x00000000, 0x00000000) |
code:
Ik merkte al gauw dat het probleem serieus was, dus ik ben even rond gaan zoeken op Google/GoT. Ik kwam terrecht bij de support van Microsoft en ik vond daar de oplossing. 1
2
3
4
5
| MSI KT4V-L Socket A KT400/DDR AMD XP 2000+ (@ 1667 mHz) OEM 256 Mb DDR Pc2700 Maxtor 40 Gb 7200 Rpm GeForce 2 Mx400 64 Mb |
In de support van Microsoft stond ook nog wat over UDMA Controllers, maar dat is bij mijn zusje niet van toepassing. Ik heb voor de zekerheid wel even gewisseld van IDE kabel en ik heb alles even uit elkaar gehad. Dat laatste was zowieso nodig met al die stof, want dat was al vanaf het begin niet gebeurd.
Nou is mijn vraag: Is het werkelijk een onherstelbaar probleem of kan ik het systeem nog redden
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2003 20:46 ]