Toon posts:

"Goedkope" GSM met goede datakabel mogelijkheid?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het spijt me als deze vraag niet toegestaan is ;)

Aangezien mijn huidige mobiele telefoon niet zo goed meer functioneert ben ik opzoek naar een telefoontje tot ronde de 170 euro (simlock vrij) .. compact ... en waarmee ik bijv. makkelijk nieuwe (liefst polyfonische) ringtones overkan zetten van pc naar telefoon .. (ik weet niet eens echt of dit mogelijk is?)..mocht het op een illegale manier werken vind ik het ook goed :P

Het liefst heb ik ook losse frontjes zodat ik 'm bij beschadigingen al tijd kan vervangen :)

Verwijderd

Ik kan je over die polyfonische ringtones iig zeggen dat je ze minder goed hoort dan de gewone, want het lijkt net of er een walkman te hard aanstaat ofzo (kunnen natuurlijk ook mijn oren zijn) Iig als je dus een leuk budget phonetje wilt kijk dan naar eentje zonder die polyfonische troep en eentje die irda/bluetooth heeft, dan weet je zeker dat je via de pc er ringtones en logo's op kan zetten :)

• EvilVoicez942
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-05-2021
Wat dacht je van een abbo i.c.m. een telefoon. Dan heb je de nieuwstw gsmkeuze voor minder geld. Als je nou alle @commerce gsmwinkels op het internet afzoekt kom je alle mogelijkheden tegen. (Zie je ook gelijk dat de prijzen overal verschillend zijn.)

P4°2.0blablablablabla

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-12 19:21
Zou zeggen neus hier eens rond, zie je vanzelf welke telefoons binnen je budget vallen: http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/215

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 10:03
neem je een abbo of een los toestel?

dat scheelt best in toestelprijs namelijk

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:18
Deze gaat op slot. Het is namelijk wel de bedoeling dat je eerst zelf zoekt. Daarna is het wel mogelijk een aantal gerichte vragen te stellen, maar op deze manier wordt het 1 groot opsomtopic. Want er zijn HEEL veel telefoons die hieraan voldoen.

Zie ook: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/20#20
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.