de betaler vervuilt
* GaMeOvEr wil nog meer rankings, hij is al bijna triple Godlike....
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Gameover: muhhahaaha... ben je nog niet 3 keer god dan? 
/me is dat helaas wel... en dat met zo'n aversie tegen religie
/me zou ook graag willen weten wie er nu boven hem staan en met hoeveel..
/me is dat helaas wel... en dat met zo'n aversie tegen religie
Rankings voor Otis :
1.) Femme 2461
2.) Jasper Janssen 1711
3.) irrelevant 1637
4.) Otis 1536
5.) GaMeOvEr 1450
En dat was dan de Top 5.
1.) Femme 2461
2.) Jasper Janssen 1711
3.) irrelevant 1637
4.) Otis 1536
5.) GaMeOvEr 1450
En dat was dan de Top 5.
Aannames zijn fataal.
Als jullie nu allemaal een jaartje stoppen met posten, dan heb ik een kansje om ook in een top5 te komen.
Sta nu nog ergens achterin de 100.
* Delerium moet niet zeuren en vandaag of morgen z'n 100ste posting plaatsen
Sta nu nog ergens achterin de 100.
* Delerium moet niet zeuren en vandaag of morgen z'n 100ste posting plaatsen
Juist; ik voel met je mee. sta (gelukkig) in de Top 100. (248), maar zie ik mensen met 800 tot 1500 denk ik ook "laat maar"
Mooi is dat. Maar ik dacht dat ik ook 248 had.
(ff kijken)
Verrek , ik heb 250...... Da's mooi zeg.
* Delerium is opeens Kamrageil.
(ff kijken)
Verrek , ik heb 250...... Da's mooi zeg.
* Delerium is opeens Kamrageil.
Ik heb ook moeten beginnen hoor...
Kreeg het (vroeger zeker niet, oude mod-systeem) echt niet cadeau...
Het is allemaal een kwestie van wat langer geregd zijn en begrijpelijke postings neerzetten.
PS ecteinascidin, jij hebt gisteren in de "plastic" thread ook leuk punten verdient...
Kreeg het (vroeger zeker niet, oude mod-systeem) echt niet cadeau...
Het is allemaal een kwestie van wat langer geregd zijn en begrijpelijke postings neerzetten.
PS ecteinascidin, jij hebt gisteren in de "plastic" thread ook leuk punten verdient...
Aannames zijn fataal.
Dat dacht ik een half jaartje geleden ook, maar inmiddels: Karma 921 (#7)maar zie ik mensen met 800 tot 1500 denk ik ook "laat maar"
Als ik echter naar de top 3 kijk, denk ik ook weer van "laat maar"
Wie staan op #6 en #8 (hijg hijg:P)?
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Ik ben ook een beetje benieuwd naar de relatie met het aantal posts.
Als iemand met zeg 700 reakties een karma heeft van 1000, zegt mij dat meer, dan iemand die hetzelfde karma heeft en 2000 reakties heeft geplaatst.
Als iemand met zeg 700 reakties een karma heeft van 1000, zegt mij dat meer, dan iemand die hetzelfde karma heeft en 2000 reakties heeft geplaatst.
Vergeet niet dat de mensen in de top al wat langer meedraaien en dus lage scores hebben geerfd van het oude systeem. Vroeger werd er vrij vaak 0,-1 gegeven: score 0, niveau -1 (het ging toen tot -2). Bij de omzetting naar het nieuwe systeem is uitgegaan van het niveau van oude posts ipv de score. Niveau -1 in het oude systeem werd 0 in het nieuwe.
De oldies hebben daardoor een vrij laag gemiddelde. Tegenwoordig is het veel makkelijker om >2 gemiddeld te staan.
Ik zelf stond na de "overgang" gemiddeld op 1. Zo'n 400 posts en score rond de 400 (ongeveer, ik gok maar wat). Nu heb ik 778 posts en score 1265. Dat is wel (net) >2 gemiddeld.
De oldies hebben daardoor een vrij laag gemiddelde. Tegenwoordig is het veel makkelijker om >2 gemiddeld te staan.
Ik zelf stond na de "overgang" gemiddeld op 1. Zo'n 400 posts en score rond de 400 (ongeveer, ik gok maar wat). Nu heb ik 778 posts en score 1265. Dat is wel (net) >2 gemiddeld.
Verwijderd
patserOp woensdag 29 november 2000 10:20 schreef GaMeOvEr het volgende:
* GaMeOvEr wil nog meer rankings, hij is al bijna triple Godlike....
Hoger dan de allerhoogste is er niet, je zult je tevreden moeten stellen met het éénmalig God zijn (jammer).
Maar: ik ben trots op je
Verwijderd
Hoe kom je aan dat lijstje, gameovert? zitten klikken? 
Ik heb iets van 700nogwat postings gedaan, dus dan 1500 nogwat halen is niet verkeerd
Wel eigenaardig dat die Jasper "Dus dit is nou een computer" Janssen nog altijd op 2 staat terwijl ik nooit een posting van hem zie staan. naja....
UPDATE Scores SET Score=1711 WHERE UserName like "%Jasper Janssen%"
Ik heb iets van 700nogwat postings gedaan, dus dan 1500 nogwat halen is niet verkeerd
Wel eigenaardig dat die Jasper "Dus dit is nou een computer" Janssen nog altijd op 2 staat terwijl ik nooit een posting van hem zie staan. naja....
UPDATE Scores SET Score=1711 WHERE UserName like "%Jasper Janssen%"
Jah, klikkiedieklik !
Da's nog eens +3 behulpzaam he ?
Jaa, zo ben ik !
PS, die Jasper Janssen weet best wel wat van Hardware hoor...
Owh ja, Otis, jij was iemand die destijds altijd al op 1 postte, toen ik dat nog netjes en _eerlijk_ (
) op 0 deed.
Dus dan vindt ik een Karma van 1470 met 805 postings ook niet zo gek hoor....
Da's nog eens +3 behulpzaam he ?
Jaa, zo ben ik !
PS, die Jasper Janssen weet best wel wat van Hardware hoor...
Owh ja, Otis, jij was iemand die destijds altijd al op 1 postte, toen ik dat nog netjes en _eerlijk_ (
Dus dan vindt ik een Karma van 1470 met 805 postings ook niet zo gek hoor....
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Ik was de vermoorde onschuld! 
*G. W. Bush blik*
Nooit heb ik daar IETS van geweten, eerlijk niet!
*G. W. Bush blik*
Nooit heb ik daar IETS van geweten, eerlijk niet!
Pagina: 1