Ik heb hier 3 computers:
-Laptop met Win2000 (Lap2000 genoemd)
-Dekstop met Win98 (Desk98 genoemd)
-Dekstop met WinXP (DeskXP genoemd)
DeskXP is net nieuw en ik probeer een verbinding te leggen tussen Lap2000 en DeskXP. Dit lukt echter niet, wat ik ook probeer.
Het is me echter wel gelukt om een verbinding tussen Lap2000 en Desk98 te leggen. Dit heb ik gedaan met NetBui o.i.d.
En het gekke is dat Desk98 en DeskXP wel een verbinding met elkaar hebben.
Dus, de situatie is:
Lap2000 <--> Desk98
Desk98 <--> DeskXP
Lap2000 -XX- DeskXP
En om het nog mooier te maken: ik kan van Lap2000 gewoon pingen naar DeskXP en vice versa.
De computers hebben allemaal dezelfde werkgroepnaam, dus dat is ook goed ingesteld.
Iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat Lap2000 en DeskXP gewoon met elkaar kunnen praten?
-Laptop met Win2000 (Lap2000 genoemd)
-Dekstop met Win98 (Desk98 genoemd)
-Dekstop met WinXP (DeskXP genoemd)
DeskXP is net nieuw en ik probeer een verbinding te leggen tussen Lap2000 en DeskXP. Dit lukt echter niet, wat ik ook probeer.
Het is me echter wel gelukt om een verbinding tussen Lap2000 en Desk98 te leggen. Dit heb ik gedaan met NetBui o.i.d.
En het gekke is dat Desk98 en DeskXP wel een verbinding met elkaar hebben.
Dus, de situatie is:
Lap2000 <--> Desk98
Desk98 <--> DeskXP
Lap2000 -XX- DeskXP
En om het nog mooier te maken: ik kan van Lap2000 gewoon pingen naar DeskXP en vice versa.
De computers hebben allemaal dezelfde werkgroepnaam, dus dat is ook goed ingesteld.
Iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat Lap2000 en DeskXP gewoon met elkaar kunnen praten?