Toon posts:

MSN smillies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Hoi,

Nou er is in iedergeval veel over msn en smillies te vinden zeg..Heb er hoofdpijn van. Maar laat ik nou net niet het gene kunnen vinden waar ik naar aan het zoeken ben...puh....

*weet iemand hoe je meerdere smilies in 1 x kan toevoegen aan MSN6?
Ik wordt er namelijk een beetje moe van om dit steeds stuk voor stuk te doen....

Ja dan kan ik het natuurlijk niet laten om ook te vragen naar goede links met smiley pakketten.....

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:25

momania

iPhone 30! Bam!

Heb je het hier al geprobeerd: MSN Messenger 6.0 aangekondigd. ?
Ik denk dat je daar meer kans maakt op een reply...

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Op [knip] hebben ze zowel een tool om meer dan 250 smilies in 1 keer te integeren als een hele zooi aan smilie pakketen.

Gewoon even rond kijken onder "MSN Messenger 6.0 downloads" zou genoeg moeten zijn

edit:
Door Compubiter: Sorry, maar die site zien we hier liever niet, omdat er ook andere dingen op te vinden zijn ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Compubiter op 26-07-2003 19:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net het letter smilies pack erop gezet. Ga ik lekker een zin typen, zegt msn dat maximaal 5 verschillende smilies per keer mag verzenden. Als elke letter 1 smilie is, dan kom je met het woord "tweakers" er al overheen.

Weet iemand hoe je dit kunt omzeilen? Anders snap ik niet waarom er zoveel letter packs te downloaden zijn....

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Verwijderd schreef op 02 August 2003 @ 21:15:
Ik heb net het letter smilies pack erop gezet. Ga ik lekker een zin typen, zegt msn dat maximaal 5 verschillende smilies per keer mag verzenden. Als elke letter 1 smilie is, dan kom je met het woord "tweakers" er al overheen.

Weet iemand hoe je dit kunt omzeilen? Anders snap ik niet waarom er zoveel letter packs te downloaden zijn....
Ik neem aan dat dit met de custom-smilies te maken heeft want van de gewone kan ik er zo 6 versturen.

Misschien dat MSN+ helpt :?

Verwijderd

ja kan idd niet meer dan 5 custom smiles per keer versturen...
Maar ik weet niet of daar inmiddels al iets op is gevonden

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-09 20:35
je moet gewoon de snelkoppeling instellen op bijv. (t) voor een T enz... Dan moet het wel werken, maar het is wel omslachtig, misschien dat msn+ in de toekomst meer smilies ondersteund. Nu volgens mij nog niet...

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de custom smilies ook gekoppeld aan de letters, maar dat werkt dus niet. MSN plus leverd ook niets op. Snap dus niet waarom er van die letter packs zijn...

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Ik heb liever dat er wat komt dat de smilielist langer wordt, zodat je geen 10 van je eigentoegevoegde smileys zien, maar allemaal

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

GGS_VR6 schreef op 03 augustus 2003 @ 01:29:
Ik heb liever dat er wat komt dat de smilielist langer wordt, zodat je geen 10 van je eigentoegevoegde smileys zien, maar allemaal
Dit wil ik ook. Hoe??? Ik gebruik messenger 6. Met reshacker zou t moeten kunnen. Maar wat moet ik dan waar veranderen??? :?

• Scorpion1984
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-08 19:51
Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 19:11:
Op [knip] hebben ze zowel een tool om meer dan 250 smilies in 1 keer te integeren als een hele zooi aan smilie pakketen.

Gewoon even rond kijken onder "MSN Messenger 6.0 downloads" zou genoeg moeten zijn

edit:
<font color=darkblue>Door Compubiter: Sorry, maar die site zien we hier liever niet, omdat er ook andere dingen op te vinden zijn ;)</font>
Iedereen in dit topic heeft die link al kunne gebruiken, alleen ik zoek ook zoiets, en ben net te laat voor de link. Heeft iemand anders een programma hiervoor?

Verwijderd

Misschien een beetje irritant dat ik deze topic weer omhoog schop maar ik kan niet meerdere regels voor mijn eigen skin reserveren in messenger 6 en oko niet de standaard smiley's verwijderen. Kan iemand ff kort uitleggen hoe dat wel moet?
Ik heb al veel gezocht op google en andere msn messenger sites. Niet mijn antwoord kunnen vinden. Wel vreemd want ik ben toch zeker niet de enige die dit wil veranderen lijkt me
Pagina: 1