[MSN] login-namen opslaan in windows mag niet

Pagina: 1
Acties:

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hoi,

Na wat zoekwerk op diverse steekwoorden heb ik het niet kunnen vinden dus ik gooi deze vraag even in de groep. Iedereen die bij mij thuis heeft ingelogd onder msn blijft in m'n lijst van login-namen staan. Ik wil eigenlijk dat die lijst leeg is en alleen mijn naam bevat. Nou heb ik net door het hele menu van MSN (en die van MSN Plus) heengezocht maar ik kan het nergens vinden.

Is dit wel ergens te regelen of helemaal niet?

Verwijderd

nee kan niet. er zijn (zie de search) wel verscheidene trucjes om die lijst achteraf te editten, maar die werken lang niet altijd.

Verwijderd

Tijdens het aanloggen een vinkje zetten bij Do not remember my e-mail address for future sign-in. (Select this when using a public computer.)

En anders gewoon alle cookies van *msn* verwijderen.

*edit*
MSN als in Hotmail of als in Messenger?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2003 18:37 ]

• Toink
  • Niet online
Sorry ik bedoel alleen in Messenger en niet in MSN want daar kun je dat mooi aanvinken. Gunhead, welke truukjes heb je het over want ik zou niet weten op welke manier ik die lijst moet editen.....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 18:36:
Tijdens het aanloggen een vinkje zetten bij Do not remember my e-mail address for future sign-in. (Select this when using a public computer.)

En anders gewoon alle cookies van *msn* verwijderen.

*edit*
MSN als in Hotmail of als in Messenger?
hij heeft het over msn plus, dus ik denk de messenger

Verwijderd

Toink schreef op 26 July 2003 @ 18:38:
Sorry ik bedoel alleen in Messenger en niet in MSN want daar kun je dat mooi aanvinken. Gunhead, welke truukjes heb je het over want ik zou niet weten op welke manier ik die lijst moet editen.....
je moet ff searchen ik ken ze niet allemaal uit mijn hoofd.

de bekendste is iig:
start - uitvoeren
"control userpasswords2"
geavanceerd > wachtwoordbeheer

daar kun je ze met de hand weghalen, maar hij werkt helaas niet altijd

• Toink
  • Niet online
Helaas die doet het inderdaad niet. Van wat ik lees is dit een HEEL taai probleem...

• Toink
  • Niet online
http://groups.google.com/...2msftngp13.phx.gbl&rnum=6

Dat schept voor eens en voorlopig/altijd duidelijkheid :(
However, if you are using the Dutch version of Windows XP, Unfortunately, there is a current
bug in the
Dutch version of Windows XP which prevents you from removing passport information from your
account. As such, this won't work, and there is no other way of doing it. As far as I know,
this hasn't been fixed, but you may want to run WindowsUpdate
(http://windowsupdate.microsoft.com on that computer to see if there's an update that will
fix this).

[ Voor 56% gewijzigd door Toink op 26-07-2003 20:39 ]

Pagina: 1