Hmmm..... Mijn 3Dmark2001 score klopt van geen kant. Een tijdje geleden haalde ik met mijn AMD1800+ en GeForce 4 MX440 onder Windows 2000 zo'n 5500 punten. Toen heb ik mijn videokaart vervangen door een Ti4200 en Windows XP geinstalleerd. Mijn score was 9768 punten. Nu effe fijn mijn processor vervangen door een AMD2400+. Helemaal blij en nieuwsgierig als een kind wacht ik de tests van 3DMark af en wat zie ik!? 5560 punten.
Hoewel tijdens games de performanceboost van een nieuwe processor en videokaart absoluut valt te merken, valt 3DMark ongelofelijk tegen door het inbouwen van een nieuwe processor. Wanneer ik bij de eerst tests naar de fps kijk, dan zie ik ook dat ie strak als maximum 60 fps haalt. Enkel uitschieters naar beneden zitten er soms tussen.
Waar bij de demo met die draak ik nog dik 200 fps haalde, blijft ie nu mooi steken op 60.
Het gaat om 3DMark2001SE. Hoewel maar een domme test is, baal ik er mooi van.
Hoewel tijdens games de performanceboost van een nieuwe processor en videokaart absoluut valt te merken, valt 3DMark ongelofelijk tegen door het inbouwen van een nieuwe processor. Wanneer ik bij de eerst tests naar de fps kijk, dan zie ik ook dat ie strak als maximum 60 fps haalt. Enkel uitschieters naar beneden zitten er soms tussen.
Waar bij de demo met die draak ik nog dik 200 fps haalde, blijft ie nu mooi steken op 60.
Het gaat om 3DMark2001SE. Hoewel maar een domme test is, baal ik er mooi van.