specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
GPRS heeft geen aankomstgarantie. Het kan best zijn dat je telefoon zend maar niets over komt
Backup not found (R)etry (A)bort (P)anic<br\>AMD 3400+ 64, 2 GB DDR, 1,5 TB Raid5
Het gaat niet over GPRS, maar over inbellen. Maar als je inbelt met een vaste lijn, heb je dan nog steeds dezelfde problemenreddog33hummer schreef op 26 July 2003 @ 18:12:
GPRS heeft geen aankomstgarantie. Het kan best zijn dat je telefoon zend maar niets over komt
durf ik niet te zeggen als ik via mijn netwerk internet gaat het wel goed.
die aankomstgarantie lijkt mij vreemd helpdesk vertelde mij dat er geen problemen waren in het gprs netwerk dus zou hij het moeten doen.
die aankomstgarantie lijkt mij vreemd helpdesk vertelde mij dat er geen problemen waren in het gprs netwerk dus zou hij het moeten doen.
specs | specs server
doe eens die verbindssnelheid veranderen. dat helpt heel veel bij gprs weet ik uit ervaring
met precies dezelfde symptonen
CISSP! Drop your encryption keys!
Heb je wel de speciale modeminitialisatiestring ingevoerd?
Uit mijn hoofd is het
"cgdcont=1,"IP","internet";cgqmin=1"
kan zijn dat de woorden cgqmin en cgdcont omgedraaid moeten zijn, maar ik meen dat hij op deze manier moet...
Kijk nadat je verbinding hebt gemaakt eens dmv ipconfig onder 2000/xp winipcfg onder oudere windows eens wat voor ip instellingen (dns, ip, gateway) je hebt gekregen
Uit mijn hoofd is het
kan zijn dat de woorden cgqmin en cgdcont omgedraaid moeten zijn, maar ik meen dat hij op deze manier moet...
Kijk nadat je verbinding hebt gemaakt eens dmv ipconfig onder 2000/xp winipcfg onder oudere windows eens wat voor ip instellingen (dns, ip, gateway) je hebt gekregen
als je de software van kpn gebruikt is dat niet nodig en bij de handmatige heb ik het ingesteld.Kippenijzer schreef op 27 July 2003 @ 12:34:
Heb je wel de speciale modeminitialisatiestring ingevoerd?
Uit mijn hoofd is het
Maandag heb ik de laptop weer zal het dan eens proberen.doe eens die verbindssnelheid veranderen. dat helpt heel veel bij gprs weet ik uit ervaring
[ Voor 17% gewijzigd door Dreamer op 27-07-2003 12:49 ]
specs | specs server
Ik heb het opgelost!!
Voor de mensen die hetzelfde probleem hebben zal ik het ff kort beschrijven
Het probleem was dat mijn telefoon geen 2 keer kon inbellen als gprs aanstaat. met andere woorden. De eerste keer deed hij het als ik dan disconnecte met gprs en later weer inbelde deed hij het niet meer.
Op het moment dat ik mijn gprs even uitzette bij mijn telefoon en daarna weer aan deed hij het weer. Ben nu nog bezig om daar een oplossing voor te vinden maar ga eerst op vakantie
Voor de mensen die hetzelfde probleem hebben zal ik het ff kort beschrijven
Het probleem was dat mijn telefoon geen 2 keer kon inbellen als gprs aanstaat. met andere woorden. De eerste keer deed hij het als ik dan disconnecte met gprs en later weer inbelde deed hij het niet meer.
Op het moment dat ik mijn gprs even uitzette bij mijn telefoon en daarna weer aan deed hij het weer. Ben nu nog bezig om daar een oplossing voor te vinden maar ga eerst op vakantie
specs | specs server
Pagina: 1